Lexiboij Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei, skal kjøpe paintball utstyr, og lurer på om dette utstyret er verdt pengene. Ellers er det greit om noen vet om det finnes billigere løsninger i utlandet e.l. siden jeg ikke planlegger å bruke det før til sommerferien. Lenke til kommentar
BaardA Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Linken din fungerer ikke. Har du spillt mye paintball? Spiller du i skog eller på bane? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Tippmann Bravo One Tactical, E-Grep Luftsystem, 200 bar / 1.2 liter, med regulator Bull Strike Maske, Bludger Magasin, standard 200 ball Kjeledress, kamuflasje, Real Bark Empire Contact Glove ZN Dette får jeg kjøpt til 3776.- inkl. moms. Skal for det meste spille i skog, mulig at det blir noe på bane, men det er usikkert. Har spilt paintball en gang før. Lenke til kommentar
BaardA Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Oi dæven, der får du mye på kjøpet. Det er virkelig verdt pengene. Skal du kjøpe det brukt eller nytt? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Skal kjøpe nytt. Ble positivt overasket nå. Hvilken type baller bør jeg kjøpe? Har spilt med BlackBox baller en gang (eneste gang jeg har spilt) og syntes den fungerte bra. Endret 4. juni 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
BaardA Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Oi, ja det var det med kuler da. Det husker jeg ikke så mye av lenger siden det er så lenge siden jeg spillte nå men tror jeg har brukt black box selv. Veldig mye forksjellig å velge mellom, for eksempel tykkelsen på malinga, farge, tyngde eller hardhet på skallet. En ting du bør passe på er å ikke bruke gamle baller, de kan fort bare sprette av den du treffer isteden for å sprekke noe som gjør sykt vondt. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Oi, ja det var det med kuler da. Det husker jeg ikke så mye av lenger siden det er så lenge siden jeg spillte nå men tror jeg har brukt black box selv. Veldig mye forksjellig å velge mellom, for eksempel tykkelsen på malinga, farge, tyngde eller hardhet på skallet. En ting du bør passe på er å ikke bruke gamle baller, de kan fort bare sprette av den du treffer isteden for å sprekke noe som gjør sykt vondt. En som ikke sprekker i bakhodet er ikke noe jeg vil oppleve igjen, kjennes ut som om noen dundrer en stein i bakhodet. Går får dette oppsettet, takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Må bare si at våpenet blir ganske baktung med så stor lufttank. Når det gjelder baller, så liker jeg best whitebox. Kjøpte meg nettopp blackbox, var litt større enn whitebox kulene, men blackbox kulene lager mye mer lyd når en skyter. Gidder ikke å gå med hørselsvern heller, eller miste hørselen (ikke så høyt når man skyter sakt ett og ett skudd, men når man skyter mange og mye så blir det litt høyt synes jeg.) Jeg vil sterkt anbefale at du kjøper Cyclone feed magasin, som mater ballene aktivt når du skyter. E-grip og standard magasin er ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå