Flimzes Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Msi har tydeligvis funnet en fin kilde... Lenke til kommentar
G Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Blondiner.. Det finnes noen norske blondiner ja, men jammen er det mange som også farger seg blonde her på berget. Blondiner kan være fine de, men hårfarge er ikke ett kriterie jeg legger mye vekt på. Mange fine hår i den store vide verden. Men strengt tatt så er det vel ikke håret som er det mest interessante på ei dame, eller? EDIT: Ganske grei hun på det ene bilde som tror mikrofonen er en fløyte en kan blåse i. Fin kjole, fine sko .. Endret 4. juni 2010 av G Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 De.....Står....I....veien!!! You sir.. just failed DU faila, Hardware er ikke lagd for å vise damer er det vel? Nå gidder jo ikke jeg å se på noe annet en teknologi og gitarer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Stilig kjole på hun her: USB minne penner? Lenke til kommentar
haakkern Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det gjør fysisk vondt;) helle måne for noen flotte damer.. og faktisk er ueninge med de som synes norske damer er best i verden.. har sett mye asiatiske damer og vært sammen med ei. jeg lover dere.. det er en drømm! Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jeg vedder skalpellen min på at denne og denne baben er "modda" med dremel og restilan... Endret 4. juni 2010 av ti-guru Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det var da usedvanlig mye kjipe asiatberter der. Er det ingen som bruker vanlige hvitinger som boothbabes lenger? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det var da usedvanlig mye kjipe asiatberter der. Er det ingen som bruker vanlige hvitinger som boothbabes lenger? Hvis du vil ha hvite boothbabes: Ikke dra til taiwan Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Etter å ha sett glimt av kåringa av Miss Trans i taiwan, er eg 100% sikker på at minst 50% av dei der er menn... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Serafukukostymer funker alltid på meg, selv om gitte variant var litt vel improvisert. Etter å ha sett glimt av kåringa av Miss Trans i taiwan, er eg 100% sikker på at minst 50% av dei der er menn... Problem, officer? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 EDIT: Ganske grei hun på det ene bilde som tror mikrofonen er en fløyte en kan blåse i. Fin kjole, fine sko .. Nei, hun har for store ben i forhold til overkroppen. Ikke pent. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Her burde sprakradet snart komme på banen. Hva med båsberte? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Sprakradet burde tatt inn den, ja. Båsbeib kan kanskje også funke, yes, no? Lenke til kommentar
Fisk777 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 EDIT: Ganske grei hun på det ene bilde som tror mikrofonen er en fløyte en kan blåse i. Fin kjole, fine sko .. Nei, hun har for store ben i forhold til overkroppen. Ikke pent. Ja for store ben, men hun er pen for det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 For store ben? Jøjje meg, hvor er samfunnet på vei. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Man få være glad smaken er som baken, da blir det færre om beinet på de jeg synes er pene (ikke disse). Kjenner noen som ligner på hu første ^^ Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er det bare meg som får bildet "URL" inneholder feil, og kan derfor ikke visesnår jeg trykker på vis større på noen av bildene i galleriet? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 NOX? Hva er det? Samma det, hun var flott! Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå