Steamed Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hallo. Jeg lager en sommerliste på spotifty. Kan noen komme med noen fine sommersanger som jeg kan legge inn ? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 her har du maaange sanger http://www.youtube.com/results?search_query=top+summer+songs+of+all+time+&aq=1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vet ikke hva slaks smak du her, men jeg liker litt rock. Her er noen jeg alltid digger å høre om sommeren. Beach Boys - Surin' USA Hootie and the Blowfish - Time Rolling Stones - Honky tonk woman Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Don Henley - Boys of Summer XTC - Summer's Cauldron The Outfield - Your Love The Undertones - Here Comes the Summer A Flock Of Seagulls - The More You Live, The More You Love Madonna - Live To Tell Joe Walsh - In the City Laura Branigan - Self Control Mye 80 talls musikk, vet det. Sommeren 2003, ble jeg fullstendig hekta på 80 tallet, og musikken fra spillet GTA Vice City. Ble ikke noe mindre fan, etter å ha gått gjennom hele TV-serien Miami Vice. Men det er totalt uniteressant tipper jeg. Får håpe du finner hva du leter etter. Selv har jeg for lengst gjort ferdig en solid sommermix, som skal nytes sammen med iskald drikke, på varme sommernetter. Endret 9. juni 2010 av FrankZito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå