TMB Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei. Sliter med et veldig irriterende problem. Om det er fler enn meg og en annen i samtelen, så blir mic'en min muta ved javne mellomrom. Noen som vet en fix? Har prøvd å google. Med kun 2 personer i samtalen så er det ingen problemer. Det er heller ikke micen som er problemet, funker i andre sammenhenger. Takk Lenke til kommentar
Web King Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei. Sliter med et veldig irriterende problem. Om det er fler enn meg og en annen i samtelen, så blir mic'en min muta ved javne mellomrom. Noen som vet en fix? Har prøvd å google. Med kun 2 personer i samtalen så er det ingen problemer. Det er heller ikke micen som er problemet, funker i andre sammenhenger. Takk hei. det kan være at det er for dårlig Mbps på nettverke ditt. eller om de 2 andre du snakker med har dorlig Mbps. et lite tips:--> hvis du lokker de programmene som du ikke bruker. (programmer som ligger på oppstartlinja) --> høyrke klikk på ikonet og (avslutt) en annen ting er hvis du holler inne (Ctrl + alt + delete) så går du på Windows oppgavebehandling så trykker du på prosesser, så kan du avslutte åprogrammer som du ikke tregerå ha i bruk.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Er fullt klar over hvordan jeg avslutter programmer Selvfølgelig har jeg prøvd å avslutte de programmene som tar av nettet. Det virker som at det kun er Skype som sliter med dette - andre voicechat apps funker som vanlig med mange folk Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg og flere har det samme problemet, så poster her i håp om at noen finner en skikkelig løsning. En av vennene mine som har problemet trekker ut minijackgreien og plugger den inn igjen så kan han snakke igjen men det virker bare for en liten stund så er ikke akkurat en varig løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå