Lattas Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har jo lyd overalt, men tror en eller annen innstilling er galt på nrk.no, for får ikke sett web-TV eller lyd på nettradioen. Noen tips? Vet ikke om Sumo fungerer. Gjorde ikke det før jeg lastet ned ny skjermdriver iallfall. Blitt glad om jeg fikk et godt tips på det med nettradioen og nett-TV. Lenke til kommentar
EccoMacG Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Prøv å se video i silverlight, eller deaktiver UDP og TCP under "Alternativer/nettverk" i windows media player. Begge alternativene fungerte hos meg. Usikker på om jeg deaktiverte både udp og tcp, eller bare en av delene... Sitter ikke hjemme for øyeblikket. Men uansett så skal Silvernight fungere for video. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kva slags nettleser bruker du? Har opplevd at NRK sine netttjenester har slutt å virke i dei nyaste Opera versjonane. Men det fungerer med Firefox eller i Chrome. Lenke til kommentar
Lattas Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg klarte ved egen hjelp å finne ut at det gikk an å bytte om til Silverlight. Dette fikset nett-Tv,men dårlig lyd. Må ha på full guffe. Hadde vært greit om noen forklarer en som ikke er dataekspert om hvordan jeg deaktiverer udp og tcp og helst hva det er for noe, og hvordan man oppdaterer wmp, for er vel der feilen ligger kanskje. Er så glad for at jeg har kvittet meg med java-problemene og full skjerm-problemene og skjermbeskytter-problemet ved å laste ned ny skjermdriver. Skulle gjerne hatt lyd på nettradioen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå