pjuik Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Dere som bruker Neteller. Hvordan overfører jeg penger fra Neteller-kontoen og til bankkontoen i min lokale bank hvor Visa-kortet er registrert? Og hva koster det? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg har overført fra Neteller til en pokerklient og tatt ut penger derfra (usikker på hvilken jeg gjorde det med). Alternativt kan du ta rett ut fra Netteller hva IBAN nummeret til banken din (krever at du registrerer deg med pass som scannes og sendes til Netteller pr epost). Det koster vel typisk 2$ eller noe. Dem som virkelig tar ut penger har eget depetkort fra Neteller. Krever også at du sender inn pass osv (igjen scan - epost). Tar litt tid, samtidig er det greit at de tar sikkerhet på alvor. Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hmm, det var litt vel mye fram og tilbake etter min mening. Hvordan er det med utenlandske bookmakere. Om det ikke går å bruke Visa-kortet direkte mot dem lenger, så bruker jeg altså omveien via Neteller for å sette inn penger. Men går det fortsatt å overføre fra bookmaker til lokal bankkonto som tidligere, eller det blokkert den veien også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå