Donkyball Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 det er symboler under pc'n som viser hvilke skruer som er til hva. 3 runderinger betyr hdd. og en litt sånn rar 5 kant betyr skrue til dvd. seff trenger du ikke å ta ut begge samtidig. men om den ikke starter etter at du tar ut hdd, så prøver du dvd. og etter det kan du prøve å ta ut ram. Har prøvd å starte pcn uten harddisk nå uten at det gjorde noe forskjell. Den oppfører seg helt likt. Sliter med å få ut dvdstasjonen. Har prøvd å fjerne alle skruer men plastikken sitter fortsatt som limt fast. Tok ut ram-en i tillegg til harddisken. Da skjedde enda mindre. Ingen reaksjon uansett hva jeg trykket på. Forskjellen var at jeg måtte holde inne av-knappen 3-4 sekunder før pcen ville slå seg av. Når ram-en står i slår pcen seg av umiddelbart når jeg trykker på av-knappen. Får se om jeg klarer å få ut harddisken. Angående garantien så mistet jeg pcn i bakken for en stund siden. Da ble det en knekk i dvdromen så har liten tro på noen garanti. De vil garantert merke det, med mindre de er fullstendig i svime når de åpner den. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 ja. garantien forsvinner når dvd-rom har klare skader, og feilen alikevell ikke er dvd-rom. sånn er det bare.. når du tar ut minnebrikkene feiler POST bare tidligere. og desverre er det vansklig å finne ut om det er ram'en med mindre du får testa rammen i en annen pc eller tester ny ram i din pc. Lenke til kommentar
Donkyball Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 ja. garantien forsvinner når dvd-rom har klare skader, og feilen alikevell ikke er dvd-rom. sånn er det bare.. når du tar ut minnebrikkene feiler POST bare tidligere. og desverre er det vansklig å finne ut om det er ram'en med mindre du får testa rammen i en annen pc eller tester ny ram i din pc. Jepp. Jeg har 2 rambrikker. Prøvde med bare en av gangen for hver av dem, men det hjalp ingenting. Er det ikke litt rart at det skulle være feil på begge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå