EinarEriksen Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det har kommet oppdateringer til HTC Desire og HTC Legend. HTC Heros høyt savnede oppdatering til Android 2.1 skal også være på vei. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fikk meldingen i morges, lurte på hva det var. Fikk dessverre ikke lastet ned før jeg måtte på jobb. Positivt hvis batteri levetiden blir lengre! Lenke til kommentar
hessel Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg kan gjenta det jeg skrev i HTC Desire-tråden i går angående oppdateringen til 1.21.405.2: Jeg har oppdatert til 1.21.405.2 i dag. Det gikk veldig fint, og telefonen responderer raskere enn før. Telefonen skrur seg av raskere etter denne oppdateringen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Så ypperlig, skal faktisk ned på posten om 5 min å hente min Desire Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvordan vet jeg om den har oppdatert seg da? Eller må jeg gjøre det manuelt? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Netcom her og ikke fornøyd. De har jo ikke dekning. Nok om det. Ikke skjedd noe med Desire her i gården. Har versjon 1.15.405.4 (Progamvarenummer) Edit: Trykker jo bare på "Oppdatering av programvare" så går det av seg selv. Endret 4. juni 2010 av Dinsdale Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kan personlig si at jeg ikke merker noen forskjell. Men oppdatering er en oppdatering. Alltid velkommen Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hyggelig oppdatering til grom telefon. Lenke til kommentar
Tarandir Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du trenger forsåvidt ikke vente på at telefonen gir deg en lyd om at du kan oppdatere heller. Gå inn på Instillinger - Om telefonen - Oppdateringer av systemprogram. Tar deg mellom 3 og 5 minutter å laste ned OG installere den nye oppdateringen når du er tilkoblet trådløst nett. Merker forsåvidt ingen forskjell hittil utenom meldingsoppdateringen, den var nice Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kopiert fra kewell79: 1.21.405.2 Changes reported: - Updates bootloader to 0.80 - New radio image - New youtube app with HQ option (1.6.20E). - Fixed htc's weather widget (integrated into clock&weather widget) not knowing where you are (1.15.xxx just said the name of the country in some countries). - SMS issue (from non-numerical senders) is resolved. - fixed random contact showing when receiving operator SMS. - fixes the voicemail bug for the French carrier SFR (short voicemail number used to call 911/emergency). - Messages app now shows a count on the number of messages in the SMS inbox. - calendar/contacts bug - unable to store contact's birthday - has been fixed. - Long click on the menu button when in home screen now doesnt pop up the keyboard, like it uselessly did before. - SMS reader does not show the little smiley androids any more - just the mere types. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Fikk Quickoffice nytt icon? Eller har det vært slikt lenge? Eller er jeg på jordet? Og radioen fungerer endelig. Endret 4. juni 2010 av Dinsdale Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det virket ganske nytt.... Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Trenger man å ta backup av tinga på telefonen før denne installeres? Altså formateres telefonen for å sette inn oppdateringen. Mvh Jonas Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Om du har aktivert at mobilen skal ta backup (dette velger man når man setter opp mobilen første gang) tar den backup før den installerer updaten. Om det skulle gå åt skogen gjør det ingenting. Man må også ha minnekort. Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hadde det ikke vært for denne artikkelen hadde jeg ikke merket at det var oppdatering sikkert Lenke til kommentar
RescueMe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kanskje det er lov å håpe at denne fikser lydproblemene jeg har hatt på min telefon da.... Hvis ikke blir det inn til verksted for tredje gang siden april! Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fikk min Desire fra Netcom i går, og denne hadde allerede den nye software fra fabrikk Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Lurer på om HTC Magic får Android 2.1. Den er jo omtrent samme telefonen som Hero, er den ikke? Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Har det kommet en ny oppdatering til Desire som IKKE er Froyo?? I så fall er det bare å holde seg til MCR 3.1 istedet. Det er un-f**king believable at det skal ta HTC sååå lang til å få lagt sense til Froyo og få sluppet romen. Endret 4. juni 2010 av killerost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg