Gå til innhold

Falsk G-mail konto i mitt navn, kontakte google?

Anbefalte innlegg

hei. dette gjør jeg for en venn: han har prøvd å kontakte google pga at han prøver å opprette en gmail konto. det viser seg selvfølgelig å være umulig. når han prøver å lage olemartingrav@gmail får han beskjed om at den er opptatt,men jeg tviler på at den er opptatt. kan noen hjelpe meg. PS google har ikke noe support kontor i norge, bare salgsavdeling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste du kan gjøre er å spørre denne andre Ole Martin Grav om du kan få kontoen hans. Noe jeg tviler på at du får. Må vel bare bruke det nærmeste du kommer.

Edit: Selv om du muligens er den eneste personen i verden med et navn, er det av en eller annen grunn at gmail ikke lar deg bruke akkurat den e-mailformen heller. Men det kan godt være Google kan gjøre noe forsåvidt.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Det er da fritt for alle og enhver å opprette en Gmail-adresse. Om Kari Nordmann ønsker [email protected], så gjelder førstemann-til-mølla-prinsippet, uavhengig av hva man nå måtte hete. Aldri i verden at Google vil stenge en konto fordi "they took our gmail" (hi South Park). Kjøp et eget domene om du vil ha kontroll på hvilke adresser som skal eksistere.

Jeg har forresten alltid fått svar fra Google når jeg har lurt på noe, men det har selvfølgelig foregått på engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...