Mikkel™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg besto nettop! Med høyeste karakter!!!! /dance Lenke til kommentar
Jerrgul Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvordan var fagprøven din? Går selv opp til fagprøve i IKT servicefag på mandag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Den var grei nok. Sett opp server med klient og 2 printere, skrive nettverksdoku og en presentasjon. Lenke til kommentar
Jerrgul Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Får jeg det på prøven så regner jeg med at den går smertefritt! Gratulerer med bestått fagprøve forresten Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Jo takk! Det går nok smertefritt uansett. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 GrattttttiiiiS Var den slik lett lett? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Vel for meg var den lett lett. Fordi jeg har terpa på denne typen oppgave hele vintern. Alle rutiner også videre på plass. Så var fort ferdig med det praktiske og fikk nesten 2 dager til kun skriving og testing. Pluss å gjøre mine egne finesser da. Det trakk opp en god del Lenke til kommentar
Strandman Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Grattis!! Hilsen en som gikk opp i 2002 (gammel ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå