Gå til innhold

Spørsmål om WGA i Windows 7

Anbefalte innlegg

Hei.

Windows 7 har begynt og mase på at jeg ikke har ekte Windows. Jeg kjøpte den hos komplett.no så jeg regner med at det er noe feil med selve valideringen. Det jeg lurer på er om at det er noe tidsgrense eller noe sånt at den slår seg av og ikke vil starte etter en viss tid slik som med beta og RC utgavene av Win7? For jeg tenkte meg en tur bort på ferie nå og har dermed ikke tid til og ta meg av dette, så jeg lurer på om jeg kan utsette det til jeg kommer hjem? Er eneste forskjellen på validert Windows 7 at den får oppdateringer

Det jeg spør om er ikke en måte og omgå valideringen eller noe sånt, jeg vil heller ikke ha noen telefonnummre som jeg kan ringe, siden problemet er tid og ikke informasjon.

Kort og gått, vil PC-en min slutte og funke viss jeg venter eller er det bare oppdateringer jeg går glipp av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du risikerer å ikke få noe annet enn en svart skjerm, med et bilde som eventuelt sender deg til kundeservice for Microsoft der du enten kan ringe eller kjøpe en ny versjon.

Lisensen din skal jo være lovlig når du har kjøpt den på komplett, men har du brukt den på flere enn en pc?

Og en piratkopi av Office kan også skape disse problemene, om du har noe slikt på pcen.

Anbefaler deg å ringe Microsoft, de er oppe til 20.00 og fikser garantert saken i løpet av 5-10 minutter om du har produktnøkkelen tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...