Kongbob Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har en pc med pci-express x16 som jeg skal sette opp med tre skjermer med forskjellige bilder. To skjermer har dvi og en har vga. Har kjøpt skjermkort med to utganger og tenkte å bruke skjermkortet på hovedkortet til skjerm nr 3. Problemet er at jeg kjøpte hovedkort med intel grafikk og fikk dermed ikke bruke det interne sammen med det andre skjermkortet. Leter nå etter det rimeligste skjermkortet som støtter tre forskjellige bilder på tre skjermer.Har hørt med mine vanlige webshops, men har stort sett fått dyre alternativ eller usikre løsninger/svar. Skal ikke brukes til spilling. Noen som har tips/erfaringer Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 har du sjekket ut Ultramon? Lenke til kommentar
Kongbob Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) har du sjekket ut Ultramon? Hmm, skal sjekke det. Vil det fungere med en dvi splitter da? At man kloner tre skjermer og bruker ultramon som applikasjon for deling? Endret 4. juni 2010 av Kongbob Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 nå er det en stund siden jeg har brukt det selv men jeg mener å huske det skal funke ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå