jonnasfravigå Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Støtte for MP3 har blitt fjernet på XMMS på Redhat 9. Hvilket program kan jeg da bruke for å spille av MP3-filer? Jeg har prøvd FreeAmp, men lyden ble helt forferdelig her, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Her kan du laste ned en rpm som installerer støtte for mpeg audio til XMMS i Red Hat. http://havardk.xmms.org/dist/xmms-1.2.7-rh8-rh9-rpm/ Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvis du ikke har isdn råder jeg deg til og gå over til suse. DEt er et mye bedre os mer stablt bedre hw støtte og det støtter mp3. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvis du ikke har isdn råder jeg deg til og gå over til suse.DEt er et mye bedre os mer stablt bedre hw støtte og det støtter mp3. Det var vel ikke det han spurte om, så det var en komplett idiotisk post. Til topic, bruk XMMS du. Er best. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvis du ikke har isdn råder jeg deg til og gå over til suse.DEt er et mye bedre os mer stablt bedre hw støtte og det støtter mp3. Bedre hw støtte i Suse? Hvor tar du det fra? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvis du ikke har isdn råder jeg deg til og gå over til suse.DEt er et mye bedre os mer stablt bedre hw støtte og det støtter mp3. Bedre hw støtte i Suse? Hvor tar du det fra? Fra O'store MarcelSB Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg har aldri sagt at SuSE har bedre hardware støtte enn RH, jeg har sagt at SuSE har bedre hardware autodetection enn RH, noe som også er sant MarcelSB Lenke til kommentar
jonnasfravigå Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Lyden ble helt forferdelig her også. Kan det ha noe med lydkortet mitt å gjøre? Jeg har Soundblaster Live! Player 5.1. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 blandet litt der ja :oops: Lyden forvreng??? har lydkortet ditt fungert på rh i begynnelsen??? eller har det bare nå pluttselig sluttet virke. Jeg har 5.1(mener det er 5.1 ettersom driverene mine er 5.1) ellers så er det 4.1 men forskjellene er minimale og mitt kort ble autodetecta i rh 9. så det skulle vær litt merkeligt!! Lenke til kommentar
jonnasfravigå Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Det virker, men bassen skurrer noe helt forferdelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå