petter1993 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg byttet til ny sylinder og nytt stempel for et par uker siden, og innkjøring er ferdig og slikt. men i det siste så har mopeden "hostet" litt, og i potta har det smelt og slikt. Akkurat som om det var for mye bensin i systemet. Er dette fordi jeg ikke byttet DYSE når jeg byttet sylinder og stempel? Jeg har dette sylinder-kitet om det hjelper å svare; LINK Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nå har jeg ikke mopedutten din her foran meg, men kan med all sannsynlighte si at du har skjært den. Om du ikke dysa om etter skifte til det settet så har den gått aaaaltfor tynt... Lenke til kommentar
petter1993 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som vet hvilken dyse jeg må ha da? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ring de som du bestilte settet fra og spør, de gir gjerne slik info. Men ta også åpner du motoren og sjekker at du ikke har skjært. Det hjelper ikke å bytte dyse om du har skjært Lenke til kommentar
petter1993 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Skjønner, sjekker det når jeg kommer hjem. HVIS jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 IKKE start mopeden før du har sjekka da... Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Litt surt visst du har greid og skjært den dyre sylinderen der men visst du isje har byttet dyse etter du hev på den så e det garantert det som e problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå