thomas81 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) da har jeg fått installert fiber fra bofiber, utstyret jeg fikk levert heter "Planet GSD-802s" Jeg sliter med å få forwardet porter fra denne. så vidt jeg kan se, er jo dette bare en litt avansert switch, og ikke en "router".. noen som har noe tips til hvordan jeg kan få forwardet porter fra denne? takker for alle svar Endret 4. juni 2010 av thomas81 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tror nok du skal logge inn på nettsiden til Bofiber og åpne porter der. Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 hmm, så du mener at dette ikke gjøres direkte i routeren, slik som det gjøres hos alle andre internet-tilbydere? Der er ingen innlogging på bofiber.no for tiden (som jeg kan finne ihvertfall) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Trodde det var altibox a'la Lyse, men det er visst ikke det. Sjekk om du finner noe FAQ eller info på hjemmesiden. Det er en switch du har, og da kan du sjekke om du får 192.x.x.x. eller internettadresse. Hvis du har 192.x så er det en router før switchen et sted. Endret 4. juni 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå