Sicho Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Heisann Skal kjøpe meg et domene, nå viser det seg at det domenet jeg ønsker er selfølgelig opptatt, de fleste alternativene er også opptatt. Men det viser seg at .at og .cn er ledige. Men det jeg lurer på er prisene. Det ser ut til at bare fastname kan tilby .at og .cn domener i norge også har de 5 gratise email inkludert. Enkelte andre slik som aktiv isp tar jo ekstra betalt for dette. Så var det disse prisene, et .at domene koster 798 i året + mva, mens en .cn koster 498 +mva, er det noen i norge som kan tilby disse domene billigere en fastname.no? Viktig at 5-10 email adresser er inkludert, web hosting og slikt er ikke viktig ennå. Takker for svar. Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 http://www.domeneshop.no/ DOMENER FRA 125 og oppover!!!!!! NORGES BILLIGSTE!! :wink: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 http://www.domeneshop.no/ DOMENER FRA 125 og oppover!!!!!! NORGES BILLIGSTE!! :wink: jupp billig og bra Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 http://www.domeneshop.no/ DOMENER FRA 125 og oppover!!!!!! NORGES BILLIGSTE!! :wink: jupp billig og bra 125kr for et domene er vell 125kr for mye for bare et domene spør du meg.. jeg har nettopp skaffet meg domene hos servetheworld.no må si førsteintrykket mitt er bra. for 79,- i månden (altså 948kr/år) får du 500MB med plass du kan disponere slik som du vil (eks epostkasse/ftp konto/websider) ... du får også en egen konfigurasjonsside som gjør alt veldig enkelt for deg... eks sette opp ftpkontoer til andre osv... Det går raskt å ordne det også, fra jeg bestillte mit .no domene gikk det bare et par timer til at jeg fikk svar om at det ikke var mulig uten et organisasjonsnr, så det er bare for organisasjoner/bedrifter... da valgte jeg et .net domene i steden og sende mail om det... noen timer etter det fikk jeg epost om at det var satt opp og link til min konfigside som jeg må si er utrolig bra, fra der kan jeg sette opp mine egne subdomener, diskusjonsforum(phpBB samme forum som dette er), bruke templates til å lage hjemmeside, administrere mysql databasen min, opprette epostadresse og ftp-kontoer, besøkstatistikk... virker proft rett og slett... har heller ikke merket mye nedetid på mine 2 dagers bruk (men har merket at konfigserveren har vært nede noen minutter av og til, mulig for restart. men mitt domene har hele tiden vært oppe å kjøre) jeg hadde forresten et par problemer med et subdomene og sendte spm til support og fikk svar veldig fort selv om det var midt på natten, kan tyde på at det er en drifter hos dem som liker å jobbe natt... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg er ganske happy med www.webhuset.no Klippet fra siten dems idag: Nå kan du sikre deg domenenavnet ditt for kun 95,-! Du sparer fra 200 - 300 kroner per domenenavn. Tilbudet gjelder samtlige webpakker, inkludert parkering og peking. Ingen liten skrift. Gjør et kupp og registrer både produktnavn og firmanavn - før noen andre gjør det. AKIRA Lenke til kommentar
airguard Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 www.numberonehost.no er jo ganske billige også. virker som et greit webhotel det også. samme med www.servetheworld.no jeg har på begge plasser og funker greit. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 numberonehost.no ser også ut til å vere et godt alternativ... 10kr/mnd billigare en servetheworld.no på min pakke i alle fall... Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Gå på QXL.no der får man servetheworld pakker ganske billigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå