Gå til innhold

Muligens full pott for IE9


Anbefalte innlegg

vell, jeg har ingen problemer i komplett, og jeg har ALDRI brukt ie. jeg prøvde 8.

Treg, ubrukelig, og ja.

Jobben min gikk nettopp over til IE7, ja, vi har problemer med å gå over til IE7, men i firefox med en IE tab og enkle settings, så funker hver eneste side.

Lasta opp install fil for profilen til firefox, vips rask utrulling av FF som støtter alt på jobben.

Den gjør også ting raskere.

 

Hvis du ikke klarer å få firefox til å vise komplett riktig så er det brukerfeil.

Printscreen og vis hva som skjer, for jeg har aldri hatt problemer med komplett og jeg er STOR bruker der, har 200 ordre der, og ett par på andre, og jeg har aldri opplevd noen feil.

Chrome prøvde jeg litt, men har ikke kommet opp på FF nivå på div ting, først så ba chrome meg om å bruke firefox i noen ting, dette er rettet opp i så klart.

Opera, uff liker absolutt ikke, men er rask, der det fungerer.

 

Ja det finnes sider som funker bare i IE, dette løser jeg med Ietab, dette er bare i bedrift sammheng, før var nettbuss ett problem, men buss er så ubrukelig uansett i dette landet litt i utkanten.

og fortsatt sider som "trenger" ie.

Men jeg har ikke IE på maskina mi iallefall, removed!

Endret av Imsochobo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er forsatt noen nye /udaterte nettsider som forsatt fungerer bedre med IE en med en annen nettleser.

det var ikke det som var meningen da EU begynte kampen mot Microsoft.

Du stiller et ukontret sirkelspørsmål, på spekulativ måte. Finn en bedre debatt teknik.

Endret av hernil
Lenke til kommentar
det er forsatt noen nye /udaterte nettsider som forsatt fungerer bedre med IE en med en annen nettleser.

det var ikke det som var meningen da EU begynte kampen mot Microsoft.

Du stiller et ukontret sirkelspørsmål, på spekulativ måte. Finn en bedre debatt teknik.

om jeg har IE tab så funger det lit anmelders en det gjorde før.

jeg må fysisk gå i menye og endre redinering energine som det heter hos meg for hver jævlet nettside som ikke fungerer med firefox

 

IE tab = internett explorer

Endret av hernil
Lenke til kommentar

nå har det vært skrevet og diskutert i alle retninger om at folk burde bruke andre nettlesere en IE.

at nettside konstruktørene måtte lage nettsider som følger vedtatte standerer.

det har også vert diskuter om at ville dise følge opp og nettsidene kun virket med IE så kunne de bare ha det så godt . man skulle velge andre nettlesere og nettsider som fulgte standardene.

 

det er forsatt noen nye /udaterte nettsider som forsatt fungerer bedre med IE en med en annen nettleser.

det var ikke det som var meningen da EU begynte kampen mot Microsoft.

 

begrepet fritt nettleser valg er lit tvilsomt.

det kommer selvfølgelig an på hva man legger i det.

 

Jeg oppfatter det slik at når man har valgt å bruke en nettleser så skal man også forsatt kunne bruke den nettleseren til alle nettsiden man er på. siden det ikke er helt til stede så er det heller ikke oppfylt enda.

 

det hjelper ingen ting at de som f.eks velger opera nettleser ikke får den til å fungere på de nettsidene de besøker.

da anser jeg det ikke som noe fritt valg.

når man må velge en nettleser som virker ,ikke den man har lys til å bruke da er det ikke noe fritt valg.

Det du sier her er jo at Microsofts misbruk av monopolmakt har ødelagt for andre browsere. Det kan man si seg enig i :)

Lenke til kommentar
*whine whine whine*

 

Og?

Vis Firefox ikke fungerer, bruker man ikke Firefox. Problemet er at du generaliserer et galt argument, og din debatt-teknik bygger på synsing. Teknikken din er god på områder der man ikke kan si noe er bedre, og man mangler et ordtellig standpunkt(f.eks klimadebatten). Men på 200% konkrete ting klarer du ikke å være seriøs.

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan påstår at IE "fungerer" etter de problene jeg selv kommer borti med den:

*Veldig treg(GUI)

*Veldig treg på faner

*Fane opplegget fungerer ikke ordtellig

*Tullete oppsett(GUI)

*ALLE datamaskiner jeg har fikset for virus har hatt 1 ting til felles: De kjørte IE

*I mange tjenester kan ikke IE brukes fordi den kan ikke si at den mangler Activ X, noe som gjør den ubrukelig i nesten alle gangene jeg har trengt å kjøre IE...... fordi de tjeneste kjørte Active X

 

Dine problemer med Firefox som tillar deg å forutsi at IE kommer til å være like utbredt og sterk i fremtiden? En feil vegående printing av nettsider, noe veldig få driver på med, som sannsynligvis egentlig er en feil i det underliggende systemets printing.....

 

Ikke glem at du genariserer til det latterlige, du sa omtrent: "Feil I firefox printing på Windows = alle nettlesere er ubrukelig bortsett fra IE"......

Lenke til kommentar

Fjernet litt som ikke hørte hjemme i tråden. Tilbakemeldinger på dette tas på PM ;)

-------------

den andre elgen: Vet du egentlig hvorfor noen (men ytterst få!) nettsider ikke vises riktig i andre nettlesere enn IE?

 

det eneste er at gamle sider var tilrettelagt for å virke med IE fordi så mange brukte den nettleseren og at det var resurskrevende å lage sider som virket med de andre siden det var så få som brukte dem.

her kan det virke som ikke alle enda har oppdatert siden sine

 

hvis du ser på post nr 23 så har jeg lagt ut en skjerm dump av en forhåndsvisning til en utskrift.

utskriften skal vær på 2 sider , men firefox klarer å bare å få med seg den første siden.

 

utskriften trenger jeg når jeg skal skrive ut informasjon om produktene for å vise det til venner og kjente.

noen bruker det også til å sameligne produkter

 

det var nevnt at det var problemer med firedox 3.6.3.

jeg har den versjon 3.6.3 sammen med windwos 7 home premium .

problemet oppstod faktisk da jeg oppgraderte.

 

for min del så er det ikke mulig å finne ute om det er et lokalt problem ( hvordan kan jeg teste det ?) eller om det er en feil i firefox ( man kan tro det siden jeg ikke er alene om det ) eller om det er noe med nettsiden som gjør det

 

 

Dine problemer med Firefox som tillar deg å forutsi at IE kommer til å være like utbredt og sterk i fremtiden?

 

nå overdriver du .

poenget er at om man vil velge vekk IE så kan man ikke gjør det fordi nettsidene krever den for å fungere tilfredstilene og gjerne i gitte situasjoner.

 

jeg er klar over IE har mange mangler i forhold til standarden som de andre nettleser følger bedre.

man må også være klar over at ikke alle merker så veldig mye til manglene.

 

så hvis valget står mellom en treg nettleser eller en som mangler en eller fler nødvendige funksjoner hva gjør en da ?

selvfølgelig bruker man den nettleseren som lar deg gjør det du skal gjøre

 

 

på papiret er IE en dårligere nettleser derimot så betyr det ikke at alle opplever det slik selv om de prøver de andre leserne

hvis dette skal være opptil brukeren hvilken nettleser man skal bruke så må det fungere bedre en det gjør

 

 

personlig opplever jeg ikke IE (den som ble installert samme med W7) som noen treg nettleser.

de gangen jeg måtte bruke den en som selvstendig nettleser eller som IE tab i firefox så har det hjulpet meg.

derfor lurer jeg da på hvordan man da kan si at nettleser valget er fritt valg ?

 

 

mulig at utskrifts-problemene i firefox er et lite problem men det er nå der og oppleves ganske irriterende.

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

at det var resurskrevende å lage sider som virket med de andre siden det var så få som brukte dem.

Hva med å utnytte markedsandeler og legge opp til at de som lagde nettsider ikke gjorde det:

 

Internet Explorer has introduced an array of proprietary extensions to many of the standards, including HTML, CSS and the DOM. This has resulted in a number of web pages that appear broken in standards-compliant web browsers and has introduced the need for a "quirks mode" to allow for rendering improper elements meant for Internet Explorer in these other browsers.

Lenke til kommentar

at det var resurskrevende å lage sider som virket med de andre siden det var så få som brukte dem.

Hva med å utnytte markedsandeler og legge opp til at de som lagde nettsider ikke gjorde det:

 

Internet Explorer has introduced an array of proprietary extensions to many of the standards, including HTML, CSS and the DOM. This has resulted in a number of web pages that appear broken in standards-compliant web browsers and has introduced the need for a "quirks mode" to allow for rendering improper elements meant for Internet Explorer in these other browsers.

 

det var resurskrevende lagge flere versjoner av samme side derfor lagde de fleste bare den delen som støttet IE fordi flest brukere brukte den nettleseren.

 

man skulle tro at det ville bli motsatt etter EU direktivet mot Microsoft, men jeg opplever det ikke slik.

Lenke til kommentar

@Elgen:

 

At Komplett ikke klarer å skrive ut mer en en side, skyldes en bestemt setting i deres CSS filer. Uten å gå i detalj kan jeg si at en linje eller tre i en CSS-fil hos Komplett hadde løst hele problemet.

 

Det kan faktisk stilles spørmål om det er en bug i Firefox eller i andre nettlesere. I og med at Firefox er den eneste som har dette problemet, så er det enklest å si at Firefox har en bug. Generelt skyldes denne type feil forskjell i forståelse av hvordan CSS standarder skal implementeres. Og faktisk har samtlige nettlesere feil av denne type, dog har IE desidert flest av de.

 

PS! legger Komplett til følgende kode i sin print.css fil så skal problemet være løst:

#container {
  overflow: visible !important;
}

 

Årsaken til feilen (så vidt jeg forstår) er at Firefox 3.6.x er satt opp til å oppfatte en side som et element med fast høyde. Når da Komplett bruker overflow:hidden på #container, så blir bare resten av teksten skjult, i stedet for å flyte over på neste side. W3C anbefaler at man for print skal bruke overflow:visible; på elementer.

 

Edit: Problemaspekter med å bruke overflow:hidden; og noen andre attributter på print er faktisk godt kjent blant fagfolk.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Dine problemer med Firefox som tillar deg å forutsi at IE kommer til å være like utbredt og sterk i fremtiden?

 

Nå overdriver du .

Poenget er at om man vil velge vekk IE, så kan man ikke gjør det fordi nettsidene krever den for å fungere tilfredstilene, og gjerne i gitte situasjoner.

 

så hvis valget står mellom en treg nettleser eller en som mangler en eller fler nødvendige funksjoner hva gjør en da ?

selvfølgelig bruker man den nettleseren som lar deg gjør det du skal gjøre

 

Men problemet med din hypotetiske sak ER at IE vil i gitte situasioner etter MIN erfaring ikke fungere ved de gitte situasionene.

Ergo jeg har samme grunnlag å basere mitt argument som ditt, så vi er like langt.

Den store forskjellen er våre konklusjoner.

Din i overdrevet form er at IE vil leve, fordi de har tvunget markedet til å følge seg via sitt monopol.

Min er at IE vil dø fordi de gjør en virkelig elendig jobb på å holde følge med resten av markedet.

 

 

personlig opplever jeg ikke IE (den som ble installert samme med W7) som noen treg nettleser.

de gangen jeg måtte bruke den en som selvstendig nettleser eller som IE tab i firefox så har det hjulpet meg.

derfor lurer jeg da på hvordan man da kan si at nettleser valget er fritt valg ?

 

"Vis å drepe noen kan løse problemer, så hvordan kan å drepe noen være en dårlig ting?" Skjerpings, skaff bedre logikk.....!

 

 

 

 

man skulle tro at det ville bli motsatt etter EU direktivet mot Microsoft, men jeg opplever det ikke slik.

 

*river seg å håret* Forstår du ikke logikk, tidsgang, poltikk, økonomi, hvordan ting tar tid, eller hvorfor MS ble satt inn for retten?!

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

IE vil nok overleve i en eller annen form. det vil nok Microsoft sørge for selv om det er mindre og mindre personer som bruker den .

poenget mit var ( selv om jeg tviler lit på at helt forstod det) så lenge det finnes sider som kun fungerer med denne nettleseren så vil den nok også bestå.

 

jeg er i sterk tvil at alle som står bak nettsidene gidder å bygge om de gamle sidene.

derfor tviler jeg sterkt på at denne nettleseren forsvinner helt som det du påstår

Lenke til kommentar

IE vil nok overleve i en eller annen form. det vil nok Microsoft sørge for selv om det er mindre og mindre personer som bruker den .

poenget mit var ( selv om jeg tviler lit på at helt forstod det) så lenge det finnes sider som kun fungerer med denne nettleseren så vil den nok også bestå.

 

jeg er i sterk tvil at alle som står bak nettsidene gidder å bygge om de gamle sidene.

derfor tviler jeg sterkt på at denne nettleseren forsvinner helt som det du påstår

Hvis de ikke endrer på sidene sine vil de miste lesere.

Lenke til kommentar

IE vil nok overleve i en eller annen form. det vil nok Microsoft sørge for selv om det er mindre og mindre personer som bruker den .

poenget mit var ( selv om jeg tviler lit på at helt forstod det) så lenge det finnes sider som kun fungerer med denne nettleseren så vil den nok også bestå.

 

jeg er i sterk tvil at alle som står bak nettsidene gidder å bygge om de gamle sidene.

derfor tviler jeg sterkt på at denne nettleseren forsvinner helt som det du påstår

Hvis de ikke endrer på sidene sine vil de miste lesere.

 

ja,man skulle tro det.

jeg har mine tvil da forholdet til mange nettsider star sterkt hos mange.

 

nå vet jeg ikke om hvor mange nettlesere som simulerer IE ( som firefox) ved problemsider bare det ville være nok til at enkelte bruker IE i disse situasjonene.

 

hvis nå IE skulle forsvinne vil da IE tab bestå ?

 

nå tror jeg ikke at det er så mange store problemer men en del små problemer (som jeg opplever hos komplett.no) som gjør at man må ty til IE .

da kommer man inn på at det ikke er bare lesere men også kunder som bruker disse nettsidene.

 

for disse kundene er det ikke så enkelt bare bytte butikk.

 

noen vil nok på stå at jeg drar det langt. det kan godt hende , men hvem er det som kan vurdere hvor stor et problem egentlig er. man jeg er redd for at man fort kan komme i en situasjon som er langt verre en det jeg har.

 

 

jeg må enda en gang poengtere at hvis det skal være fritt valg så skal man kunne velge eksakt den nettleseren man ønsker uten at det oppstår problemer.

Lenke til kommentar

IE vil nok overleve i en eller annen form. det vil nok Microsoft sørge for selv om det er mindre og mindre personer som bruker den .

poenget mit var ( selv om jeg tviler lit på at helt forstod det) så lenge det finnes sider som kun fungerer med denne nettleseren så vil den nok også bestå.

 

jeg er i sterk tvil at alle som står bak nettsidene gidder å bygge om de gamle sidene.

derfor tviler jeg sterkt på at denne nettleseren forsvinner helt som det du påstår

Hvis de ikke endrer på sidene sine vil de miste lesere.

 

Eller ennå verre - eksisterende/potensielle kunder.

 

Og som elgen ikke forstår, dette har ikke bare med at sidene er tilpasset IE - men at faktisk lesere/kunder forventer og krever ny design, funksjonalitet, brukbarhet og friskhet.

 

@Elgen: Sider bare tilpasset IE er i dag så "gamle" også når det gjelder funksjonalitet, design og ofte brukbarhet - at de som har slike nettsider i løpet av kort tid vil ha valget om å lage nye eller bli akterutseilt.

 

Og som nevnt i andre poster, det er så få nettsteder (utenom Kina og Sør-Korea) som trenger IE at det har null og niks å si. Jeg har ikke brukt IE på et nettsted på over 2 år pga funksjonalitet som ikke virker i annet en IE. IEtab i Firefox har jeg avinstallert. Opera, Chrome og Safari synes jeg er langt bedre alternativer.

 

Og som nevnt ovenfor, når det gjelder Komplett sine sider har faktisk de i betydelig grad dummet seg ut. Problemet ("buggen") er velkjent og kurant å korrigere, det tar ca 5 min for en utvikler (det tok meg 10 min å finne og isolere feilen). Og som nevnt, det kan faktisk diskuteres om det ikke er IE etc som har en feil her. Og IE har langt flere og langt mer alvorlige problemer (bugs) å slite med.

 

Det vi alltid finnes problemer/bugs med nettsider. Delvis fordi IE, Firefox, Opera, Chrome etc ikke implementerer hvordan HTML, CSS, Javascript virker 100 % identisk. Det er ulik programvare, ulike motorer for "rendering" av koden - og den vil alltid ha avvik. Men avvikene har heldigvis blitt langt mindre. Også fordi det er nesten umulig å unngå feil i nettleserene. Og til sist gjør de som lager nettsidene feil. Webben utvikler seg med mer og mer funksjonalitet - og da øker sjansen for feil/unøyaktigheter som gjør at sider ikke virker som de skal.

Lenke til kommentar

som jeg ikke forstår .. jeg forstå mye , men man kan da ikke ramse opp alt hver gang.

jeg tok opp det som var et problem for meg.

 

jeg har også nevnt at det nok finnes feil med enhver nettleser spørsmålet er hvordan vi som bruker dem opplever dem.

 

at du ikke har bruke for IE eller funksjonalitetene som simulerer dem er nok din sak.

med at du er i stand til å rette opp bl.a. den feilen som jeg har nevnt er nok bare din fordel.

 

her blir det provoserende når du påstår at man stengt tatt ikke har bruk for IE når det viser seg at mange i gitte situasjoner faktisk har bruk for den ( den delen av nettleseren som har den funksjon man er ute etter ).

 

før du kommer med alle mulige argumenter om at ingen trenger IE så er det vel på tide å fortelle hvordan man retter disse feilene.

 

jeg har enda ikke fått noen klar svar hvor feilen ligger hen.

noen påstår at den ligger i firefox andre påstår at den ligger i designet til nettsiden.

Lenke til kommentar

@Elgen:

 

Nei, det er ikke mange som har bruk for IE. Unntaket er i bedrifter med interne nettapplikasjoner laget spesifikt for IE6 og tidligere. Av åpne nettsider i Europa/Amerika regner man med at det under 1 % som krever IE. Og ingen etablerer/vedlikeholder nettsider som 55 % av markedet ikke kan bruke, ja Firefox, Opera, Chrome og Safari har 55 % av nettlesermarkedet i Europa (og også i Norge).

 

Og det er langt flere nettsteder rundt om kring som faktisk har betydelige feil i IE enn i andre nettlesere.

 

Komplett har en "feil", såkalt "one page print" i Firefox pga bruk av en bestemt CSS attributt. Uansett om dette er en feil i Firefox eller ikke, er dette dette like mye en implementeringsfeil. I og med at alle som driver med å lager nettsider og kan faget, vet at ulike nettlesere oppfører seg ulikt i gitte tilfeller - så tester man for slike ting. Dette er noe Komplett tydeligvis har glemt.

 

Man må også reteste når nettlesere kommer i nye versjoner, også fordi standardene justeres underveis og fordi en del feilimplementeringer i nettlesere faktisk rettes opp. Disse gjorde at man kunne bruke kode som ikke var helt korrekt, og få korrekt resultat. Derfor må faktisk gode nettsider stadig gis små korreksjoner. Men man trenger ikke bruke IE for å få rett utskrift fra Komplett - man kan bruke Opera, Chrome eller Safari.

 

Og jeg ber deg om å komme med konkrete nettsteder hvor bare IE virker - som sagt jeg bruker kun IE til å teste med i dag, og knapt nok det. Og jeg besøker sikkert langt flere nettsteder enn de fleste i løpet av et år - uten å oppleve særlig med only IE nettsider.. Komplett er ikke et nettsted som trenger IE, selv om man ikke får skrevet ut mer en en side i Firefox 3.6.x. Komplett er primært et eksempel på dårlig testing - uansett hva som er underliggende feilårsak.

 

Ellers er min realitet at jeg har bruk for mye funksjonalitet som ikke IE har, og som den heller ikke ser ut til å få i IE9. Derfor er det jeg anbefaler folk å forlate IE - fordi det både vil presse Microsoft til å implementere denne funksjonaliteten, samt få folk til å utvikle bedre nettsteder. Faktisk er det land i Europa hvor IE har så liten markedsandel at man faktisk knapt bryr seg særlig om IE i det hele tatt når enkelte nettsider lages. Støtter Opera, Firefox, Chrome og Safari en funksjon så implementerer man den selv om IE ikke har støtte. Det er nettsteder i Tyskland hvor IE andelen er nede i 10 - 15 %.

 

Og det er webutviklerne, dvs i realiteten eierne av nettstedene sitt ansvar å lage nettsidene slik at de fungerer best mulig for alle brukere. Da må man faktisk ta høyde for at nettlesere har feil - IE6/IE7 er mest notoriske her - og teste slik at man unngår effekten av feil. Og i ditt eksempel med Komplett trenger man altså ikke IE. Og det å lage nettsider som virker korrekt i alle nettlesere utenom IE6 er ingen heksekunst i det hele. Det er nesten en større hekskunst å ikke klare det.

Lenke til kommentar

slutt å bable om ting jeg er klar over.

 

 

egentlig skulle det være nok med en nettleser men det funger ikke med Firefox . da trenger jeg en annen nettleser i tillegg.

siden jeg også har IE installert så bruker jeg den når det trengs.

 

slutt med med dine påstander om om IE som ikke stemmer helt.

 

 

du påstår ( eller forsøker ) å få oss til å tro at ingen vanlige bruker trenger IE samt at de greier seg med kun en nettleser.

om så dette fungerer i opera kan så være ,men da kan jeg ikke velge den nettleseren jeg vil bruke.

 

 

til slutt kan du være så snill å fortelle meg hvorfor jeg ikke trenger andre nettlesere hvis jeg ønsker å skrive noe ut fra nettsiden til komplett.

kan du vennligst fortelle meg hvordan jeg får til en korrekt utskrift.

for det trenger jeg av og til.

 

komplett nektet også for at det var en feil på nettsidene.

 

 

det virker også som du har en litt merkelig holdning til dette, som om du er fryktelig irritert over Microsoft og IE.

noe som går ut over diskusjonen.

 

jeg spurte hvor denne feilen lå hen men du kom med et vagt svar at det både var nettsiden og noe feil i Firefox.

så hvis det er feil på nettsidene til komplett hvordan kan det da være feil hos Mozilla Firefox ?

OG hvorfor er det da bare firefox som er rammet ?

jeg ønsker et klart argument å gi til komplett.no slik at de faktisk blir tvunget til ordne siden.

Lenke til kommentar

@Elgen:

 

Jeg har ikke kommet med noe vagt svar om feilen. Jeg har til og med pinpointa hva Komplett må korrigere for at utskrift skal bli rett i Firefox. Til og med skrevet koden. Jeg har til og med forklart hvorfor feilen bare er i Firefox.

 

Og det kan fint være feil både i en nettleser og i kodinga av siden. Dersom en nettleser har en kjent feil eller avvik i implementeringen av hvordan vise elementer på nettsider og utviklerne av sidene ikke korrigerer for dette, så gjør man en feil i implementeringa. Korrigering for kjente feil er noe vi alle gjør.

 

Og folk klarer seg glimrende med en nettleser - og den trenger ikke å være IE. De som bruker Mac og Linux klarer da seg fint. Godt bevis på at man faktisk ikke trenger IE - eller tror du at disse har helt andre surfevaner enn deg. Folk flest bruker faktisk bare en nettleser - uansett om det er IE, Firefox, Opera etc.

 

Så når du prøver å generere generelle sannheter ved hjelp av problem med utskrift i Firefox på Komplett så er det en håpløs generalisering. Så før du fortsetter debatten, kom med minst 10 nettsider som ikke virker i annet en IE og som vanlige folk må besøke. Først da kan man begynne å antyde generaliseringer om at folk trenger IE.

 

Og hvilke påstander om IE har jeg som ikke stemmer - kan du konkretisere de.

 

Og, ja jeg ønsker Internet Explorer ditt peppern gror. Rett og slett fordi den hindrer utviklingen av bedre nettsider for oss som brukere.

Lenke til kommentar

du påstår ( eller forsøker ) å få oss til å tro at ingen vanlige bruker trenger IE samt at de greier seg med kun en nettleser.

Nå vet jeg ikke hva definisjonen på vanlige folk er, men jeg og (som sagt et par ganger nå) de fleste Linux og Mac-brukere, samt en stor andel av Windows-brukere, klarer seg fint med andre nettlesere. Blant noen av de jeg kjenner som bruker Linux og Mac OS, er kunnskapene innen data veldig små, og de har aldri ringt meg og spurt om hjelp som har vært relatert til at nettleseren ikke fungerer som den skal.

 

Jeg kan se problemet ditt: Uavhengig om det er nettleseren eller siden som har feil, er det et problem for brukeren. Du trenger allikevel ikke å hause opp dette som noe veldig relevant problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...