Sippe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hey! Jeg pleier å blande sprit med sprite men dette begynner å bli utrolig kjedelig så jeg lurer på om noen andre har noen tips til hva jeg kan blande spriten med? Har tenkt til å prøve fanta exotic og redbull til helga, noen erfaring? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 jeg har ingen erfaringmed det men jeg pleier ofte å bruke, Captain Morgan + Pepsi, Captain Morgan + Ginger ale (Ingefærøl) og Havana club (du kan vel egentlig bruke det meste av klar sprit) + Schweppes + Annanas juice. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Rum & coke og Jack and coke er jo klassikere og faktisk veldig godt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jeg liker ingen av dem. Vodka og Battery er veldig godt å blande halvt om halvt. Det får du i puber også hvis du ber om det. Hver gang jeg har blandet Rom+Cola hjemme har jeg ikke greid å drikke hele glasset og kasta resten i vasken. Endret 4. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Eit triks er å bruke mykje is (heilst knust) og tilsette ein tredje ingrediens. Blander du som nemt sprit med sprite så kan litt sitron eller lime saft være nok til å gjere susen. Eventuellt ein litten skvett med apelsinjuice. Det å finne ein ny type brus å blande med er berre ei kortvarig løysning sidan du fort går lei også av den nye brusa du blander med. Bruk 3 ingredienser når du skal lage gode drinker, til og med 2 typer alkohol + brus vil kunne gi deg gode drinker. Ein anna ting du kan bruke er ein liten skvett med drinkmix som du får kjøpt på dagligvarebutikkar. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Captain morgan spiced gold + cola Jack Daniels + sitronbrus Sambuca + red bull Der har du 3 gode kombinasjoner Endret 4. juni 2010 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Bare vær forsiktig med rom ift Cola-mengde. Er det for mye rom smaker det beskt og fælt istedet for Cola med litt rom-smak. Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jack Daniels + sitronbrus Det kan ikke være godt!? edit: glemte å nevne at cola og øl 50/50 er en fortreffelig kombinasjon (aka diesel) Endret 4. juni 2010 av jop91 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Gjør det enkelt: Kaffe er svaret Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Cola+øl er en veldig populær "drink" i Tyskland, hvertfall. Første gang jeg så det. Kjærestepar kan liksom dele en flaske cola og en flaske øl med å blande 50/50 til 2. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jack Daniels + sitronbrus Det kan ikke være godt!? Det sa jeg også når jeg fikk det servert, men det smaker faktisk fortreffelig Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jack Daniels + sitronbrus Støttes. Iskald Gin & Tonic er også godt. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Cola+øl er en veldig populær "drink" i Tyskland, hvertfall. Første gang jeg så det. Kjærestepar kan liksom dele en flaske cola og en flaske øl med å blande 50/50 til 2. Gode, gamle, "Diesel".. Selv foretrekker jeg Sprite/7Up heller enn Cola. Høres rart ut, jeg vet, men er en av de beste sommerdrinkene jeg vet om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Veit ikke helt, det høres så merkelig ut at jeg ikke tør å prøve. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Schweppes? Og egentlig alle energidrikker som Battery og Redbull Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Du MÅ prøve den røde Pure Rushen, blir som drikke brus, sinnsykt godt!! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ... Rød Pure Rush og Famous Grouse er ikke så dumt, faktisk. (1 del sprit, 2 deler blandevann) Ingefærøl/Ginger Ale passer til det meste av brun sprit (kanskje med unntak av konjakk og røykfulle whiskyer) Appelsinjuice til vodka Og Fanta/Schweppes (alle varianter) passer også til vodka/klar sprit. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) En av de enkleste drinkene jeg vet om men allikevel smaker veldig godt er appelsinjuice og vodka med isbiter, og topper det med galliano. Utrolig digg http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift1685.asp Jeg kom på en annen enkel drink som de fleste liker, white russian: like mengder kahlua og vodka med melk evt fløte over og is selvfølgelig. Selv liker jeg best black russian med 2 isbiter som er uten melken Endret 9. juni 2010 av Rairai Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Melk/fløte og alkohol høres bare piss ut, det nærmet garanterer at du kommer til å spy bare du drikker litt for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå