Aleksander- Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hei Dama skal til New york, så jeg tenkte jeg skulle slenge med henne en handleliste. Jeg trenger fotballsko, gress grus og innendørs. Av gress-sko har jeg sett på mercurial vapor vi. Hva er det eksakte navnet på skoene beregnet på naturgress? Tenker da på paret på bildet. http://www.chaambeach.com/shopping/boots/image/PDS002009925.jpg Av grus og innesko har jeg ikke peiling på hva som er best, har hørt at adidas er bra på innesko? Takk viss du gidder å bry deg! Aleksander Endret 4. juni 2010 av Aleksander- Lenke til kommentar
simentp Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Er dama di hot? Er du desperat? Endret 3. juni 2010 av simentp Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan være desperat når jeg studerer på frisørlinja, og 94 % er jenter Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 pcskjermen min er så lys, blir helt banal her jeg sitter! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan være desperat når jeg studerer på frisørlinja, og 94 % er jenter Stygg? Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Om du er stygg? Det vet jeg ikke. Men on-topic. Regner med at dama di kan få til å kjøpe sko til deg, alltids noen butikker vett Endret 3. juni 2010 av battlefield Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 3-4 par sko burde vel holde på en måned. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Hva i all verden? Var ikke akkurat disse svarene jeg var ute etter For å svare battlefield, jeg hadde vell ikke vært sammen med henne om hun ikke var hot! Noen andre som har greie på fotball-sko? Lenke til kommentar