Aleksander- Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hei Dama skal til New york, så jeg tenkte jeg skulle slenge med henne en handleliste. Jeg trenger fotballsko, gress grus og innendørs. Av gress-sko har jeg sett på mercurial vapor vi. Hva er det eksakte navnet på skoene beregnet på naturgress? Tenker da på paret på bildet. http://www.chaambeach.com/shopping/boots/image/PDS002009925.jpg Av grus og innesko har jeg ikke peiling på hva som er best, har hørt at adidas er bra på innesko? Takk viss du gidder å bry deg! Aleksander Endret 4. juni 2010 av Aleksander- Lenke til kommentar
simentp Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Er dama di hot? Er du desperat? Endret 3. juni 2010 av simentp Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan være desperat når jeg studerer på frisørlinja, og 94 % er jenter Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 pcskjermen min er så lys, blir helt banal her jeg sitter! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan være desperat når jeg studerer på frisørlinja, og 94 % er jenter Stygg? Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Om du er stygg? Det vet jeg ikke. Men on-topic. Regner med at dama di kan få til å kjøpe sko til deg, alltids noen butikker vett Endret 3. juni 2010 av battlefield Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 3-4 par sko burde vel holde på en måned. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Hva i all verden? Var ikke akkurat disse svarene jeg var ute etter For å svare battlefield, jeg hadde vell ikke vært sammen med henne om hun ikke var hot! Noen andre som har greie på fotball-sko? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei Dama skal til New york, så jeg tenkte jeg skulle slenge med henne en handleliste. Jeg trenger fotballsko, gress grus og innendørs. Av gress-sko har jeg sett på mercurial vapor vi. Hva er det eksakte navnet på skoene beregnet på naturgress? Tenker da på paret på bildet. http://www.chaambeach.com/shopping/boots/image/PDS002009925.jpg Av grus og innesko har jeg ikke peiling på hva som er best, har hørt at adidas er bra på innesko? Takk viss du gidder å bry deg! Aleksander Unødvendig å kommentere hvis man ikke har noe saklig å komme med.. men det har jeg. De på bildet heter Nike Mercurial Vapor SL - (FG)=Firm Ground knotter til gress. Men problemet med de skoene der er at de er litt gamle, så er ikke sikkert de er så lett å få tak i. Du kan kanskje heller se på Vapor VI, eller Superfly II. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Hei Dama skal til New york, så jeg tenkte jeg skulle slenge med henne en handleliste. Jeg trenger fotballsko, gress grus og innendørs. Av gress-sko har jeg sett på mercurial vapor vi. Hva er det eksakte navnet på skoene beregnet på naturgress? Tenker da på paret på bildet. http://www.chaambeach.com/shopping/boots/image/PDS002009925.jpg Av grus og innesko har jeg ikke peiling på hva som er best, har hørt at adidas er bra på innesko? Takk viss du gidder å bry deg! Aleksander Unødvendig å kommentere hvis man ikke har noe saklig å komme med.. men det har jeg. De på bildet heter Nike Mercurial Vapor SL - (FG)=Firm Ground knotter til gress. Men problemet med de skoene der er at de er litt gamle, så er ikke sikkert de er så lett å få tak i. Du kan kanskje heller se på Vapor VI, eller Superfly II. Takk for svar. Da har jeg vært på XXL for å prøve størrelser, der hadde de tilbud på Mercurial Vapor VI til 1699, eneste minus at de bare hadde de lilla inne. Fant ut at jeg trengte størrelse 44 på gress, mens ekspeditøren sa jeg burde gå for 43 på innesko. Han sa de skulle være veldig stramme, nesten vonde. Stemmer dette? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei Dama skal til New york, så jeg tenkte jeg skulle slenge med henne en handleliste. Jeg trenger fotballsko, gress grus og innendørs. Av gress-sko har jeg sett på mercurial vapor vi. Hva er det eksakte navnet på skoene beregnet på naturgress? Tenker da på paret på bildet. http://www.chaambeach.com/shopping/boots/image/PDS002009925.jpg Av grus og innesko har jeg ikke peiling på hva som er best, har hørt at adidas er bra på innesko? Takk viss du gidder å bry deg! Aleksander Unødvendig å kommentere hvis man ikke har noe saklig å komme med.. men det har jeg. De på bildet heter Nike Mercurial Vapor SL - (FG)=Firm Ground knotter til gress. Men problemet med de skoene der er at de er litt gamle, så er ikke sikkert de er så lett å få tak i. Du kan kanskje heller se på Vapor VI, eller Superfly II. Takk for svar. Da har jeg vært på XXL for å prøve størrelser, der hadde de tilbud på Mercurial Vapor VI til 1699, eneste minus at de bare hadde de lilla inne. Fant ut at jeg trengte størrelse 44 på gress, mens ekspeditøren sa jeg burde gå for 43 på innesko. Han sa de skulle være veldig stramme, nesten vonde. Stemmer dette? Det med innesko er vel feil? Jeg har fått høre at det bør være litt plass på tuppen når man spiller innendørs. Pga friksjonen i underlaget, skoene "stopper" og da er det jo direkte ubehagelig å "stange". Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er ikke XXL en billigkjede? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er ikke XXL en billigkjede? De har ihvertfall gode priser på det meste, de tar inn store partier og kan derfor holde prisene nede.. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg kjöpte Mercurial Vapor VI FG, og de er kjempegode sko. Superfly II er jo også et godt valg! Innesko har jeg ikke peiling på, men til naturgress bör du bruke vaporene eller superfly Lenke til kommentar
Marnæv Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 På gress bør du enten satse på Superfly II eller T90 Laser III. Grus , Nike Tiempo, Adidas Mundial Team eller Adidas Adipure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå