Gå til innhold

tips til bilspill? mulltiplayer racing?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan man ta av den ekstra knotten på tvingen? damn.. har mistet mye spilletid pga fikk det ikke til å passe på pc'bordet hos foreldrene mine :p

Jepp er 1 knott på hver av dem 2 tvingene.

bare bruk litt makt og skyv den litt frem eller noe samtidi som du prøver dra dem av så popper dem av, og kan settes på igjen ved behov.

Lenke til kommentar

Invester i en Xbox 360 og Forza Motorsport 3! Syntes dette er tidenenes beste bil spill. Mne til PC vil jeg anbefale Dirt 2 eller Trackmania eller kansje noen gamle klassikere som Revolt eller 1nsane (ja det er et 1 tall). Revolt er et Rc-bil spill og 1nsane eller Insane er et gammelt men kjempe bra offroad bil spill. men vis du kjøper en 360 kan du jo også kjøpe spillet Fuel som er tidenes største bil spill.

Lenke til kommentar

Om du vil bruke 3k på ratt å pedaler må du nesten se ann selv..

Jeg brukte 2500kr på min g25 da jeg kjøpte den for ett års tid siden, og har aldri angret!

Genialt til spill som Live for speed, og med kommende rFactor 2 blir det knall  :new_woot:

WoHa!!!111!!1one

rFactor 2? Det er det spillet jeg har blitt mest imponert over bilfølelsen i. Husker spesielt når jeg satt på en svær spoiler bakpå bilen, og det var utrolig stor forskjell! Rundetidene på enkelte baner ble redusert betraktelig. Kan ikke huske å ha merket lignende effekt på noe annet bilspill. Men slutta å spille det etter en stund, og greide ikke å komme tilbake pga. utdatert grafikk :/

Har de ekte lisenser denne gangen?

Lenke til kommentar

Ingen som har prøvd iRacing?

Har litt lyst, men koster alt for mye i forhold til hva du får spør du meg. Får ikke så mye mer enn de fleste andre bilspill med online muligheter.

Need for Speed Hot Pursuit remake kommer i November. :thumbup:

Så en liten gameplay snutt fra E3, og den var ganske tydelig at spillet ga den bakerste bilen en falsk speed boost slik at den skulle ta igjen lederbilen. Jeg hater det i bilspill. Hvis du kjører dårlig, blir AI-en også unaturlig treig. Og kjører du bra, blir AI-en raskere. Bare prøv deg på eldre NFS-spill. Stå stille på startstreken til alle er i mål, og se på tidene deres. Deretter kjører du så bra du kan på samme løpet, og sammenlign tidene. Jeg blir fornærmet av slikt, og må dermed holde meg unna.

Dette er dessverre også mulig i multiplayer.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Det kommer helt å holdent på hva du mener med "få mer" ;)

Skal du ha en simulator, som er så virkelig som mulig med hvordan bilene oppfører seg på banen, og mest mulig nøyaktige baner, så er iRacing et must, det er ingen tvil om hva du skal ha.

Skal du ha mange modder, mye biler og baner av varierende kvalitet for pengene, så er det rFactor du skal ha. Der kan du riktignok ende opp med at ingen kjører det du liker, det skjer ikke i iRacing.

Skal du ha rally er det RBR.

Driter du i at ting skal være så realistisk som mulig, så driter du i de tre over og kjøper spill :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...