Proxor Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Har nå plasert ein 40"lcd hd tv på databordet som dataskjerm og kunne tenkt meg og spille litt bilspill på den. Er ute etter bilspill med multiplayer hvor eg racer mot andre spillere.. Det må vere litt realistisk, alså ikke slik som dem spillene hvor man fyker avgårde i lysets hastighet og verden bare skummer forbi.. Endret 3. juni 2010 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Synes det nyeste Need For Speed spillet er ganske morro. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 ok holde på laste ned det der live for speed greiene for og se hvordan det er. Va heter det nyeste need for speed da? husker dem gamle godt nfs var gøye da man ikke fauk avgårde i lysets hastighet, skeptisk til dem nye:p slutta spille nfs da det begynte bli for urealistisk og alt jekk for fort Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Need for speed shift! Så har du Need for Speed World som kommer snart. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Need of Speed Shift ja, mer realistisk enn en del av de gamlere spilla. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Need for speed world er i en pre-alpha, du kan jo søke om og bli en beta tester viss du googler litt rundt;) Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Trackmania Nations er jo et fett bilspill. Baksiden er jo at det går litt (for) fort. Er gratis i steam så du kan jo eventuelt teste. 1 Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 need for speed world var mega skuffende for min del. eneste du får gjort er å kjøre mot folk og tjene penger til fetere biler og deretter lakkere dem litt, eller å bli jagd av purk. du får ikke trimmet bilen din. får iallefall ikke det ennå. håper det kommer ellers så blir det Burnout Paradise neste. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) køpte nfs shift gjenom steam og virker kjekkt det=) nå mangler eg bare ratt og pedaler. Er det verdt og bruke rundt 3k på Logitech G27? Endret 5. juni 2010 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Trackmania Nations er jo et fett bilspill. Baksiden er jo at det går litt (for) fort. Er gratis i steam så du kan jo eventuelt teste. Trackmania fungerer ikke så bra med ratt og pedaler;) Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Trackmania Nations er jo et fett bilspill. Baksiden er jo at det går litt (for) fort. Er gratis i steam så du kan jo eventuelt teste. Trackmania fungerer ikke så bra med ratt og pedaler;) Aah. Bruker kontroller selv når jeg spiller det. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 ooo, Trackmania på steam *Laste ned ASAP* Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 kjøpte colin mcrae dirt 2 på steam også, ganske kult, men det blir på ein måte åpna i eit stort vindu slik at start menyen vises nederst og linja oppe. noen tips til hvordan få det over hele skjermen slik at start menylinja ikke vises når man er inne i spillet. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har du prøvd fullscreen mode? eller ALT + ENTER? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Om du vil bruke 3k på ratt å pedaler må du nesten se ann selv.. Jeg brukte 2500kr på min g25 da jeg kjøpte den for ett års tid siden, og har aldri angret! Genialt til spill som Live for speed, og med kommende rFactor 2 blir det knall Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Kjøpte Logitech G27 idag og det er verdt hver krone:) Mye bedre og spille bilspill nå slipper dem bråe bevegelsene man får med tastatur hehe. så kjører mye bedre nå samt at det føles mer virkeli:) Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Om du vil bruke 3k på ratt å pedaler må du nesten se ann selv.. Jeg brukte 2500kr på min g25 da jeg kjøpte den for ett års tid siden, og har aldri angret! Genialt til spill som Live for speed, og med kommende rFactor 2 blir det knall fekk med rFactor på cd sammen med g27, er det noe populært? virket ganske ok og spille vertfall, sån demo oppleg hvor man betaler for og få full... spiller du det? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 fekk med rFactor på cd sammen med g27, er det noe populært? virket ganske ok og spille vertfall, sån demo oppleg hvor man betaler for og få full... spiller du det? Spilte ganske så mye rFactor før ja, og genialt at man kan laste ned tusenvis av biler å baner til det. Men realismen i LFS fikk meg til å legge fra meg rFactor, derfor jeg gleder meg til å teste rFactor 2 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) fekk med rFactor på cd sammen med g27, er det noe populært? virket ganske ok og spille vertfall, sån demo oppleg hvor man betaler for og få full... spiller du det? Spilte ganske så mye rFactor før ja, og genialt at man kan laste ned tusenvis av biler å baner til det. Men realismen i LFS fikk meg til å legge fra meg rFactor, derfor jeg gleder meg til å teste rFactor 2 oki, eg fekk ikke rfactor til og aktivere seg som fullversjon fordiom eg betalte for det så ga opp hele sjiten og aktiverte lfs som full istedefor, så her går det i lfs - nfs shift - dirt2 Her er foresten bilde av oppsette mitt:) er plasert i eit lite kott så ser ikke så vakkert ut der men ellers perfekt plass til skjermen og g27=) først fekk eg ikke ratte til og passe på det tykke bordet men så fant eg ut man kunne ta av dem exstra knottene som satt på tvinga så da fekk eg det på plass:) Endret 9. juni 2010 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå