Gå til innhold

Get "Øker" Hastighet...


Anbefalte innlegg

bynett og åpent fibernett er tingen. Man kan allerede få fast ip og flere ip, og de kommer sikkert å være de første til å støtte IPv6. Skal prøve å få borettslaget mitt til å bli interresert i bynett :)

 

Bynett?

 

Å få borettslaget interessert i bynett har jeg klart, nå er det bare å få bynettet til å bli interessert i oss - hittil er det bare tomme løfter og nada handling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg som sitter med Large jubler over disse endringene. Hadde 7/2 (med 49,- for ekstra opplasting), og får etter 1. juli 10/4! Altså dobling av opplasting, og en betydelig økning i nedlasting.

 

Det er jo synd at de som betaler mest ikke får noen økning, men det har vel med tilgjengelig båndbredde å gjøre, ellers hadde de vel økt hastighetene der også. 100 kroner nedsettelse av prisen Xtreme er jo ikke så dårlig. Det er en mer fornuftig prising av produktene etter min mening. Hadde jeg vært deg, hadde jeg vurdert å gå ned til XL.

 

Etter disse endringene er det få om noen ISP'er som kan matche Get på pris / ytelse.

 

Edit - det er forresten rart at de ikke setter ned prisene på Xtreme 50. Det er vel mest et produkt for de som skal ha det raskeste samme hva det koster.

Jeg vudere bytte til VDSL2 :) bor 700m fra sentralen så. kan få eget /28 nett på ipv4 og ipv6 samt åpent for SMTP oss den aktuelle ispen for omtrent samme slump hundrelapper så det frister

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...