Heyhooo Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Om en stund har en jente som jeg holder på med bursdag. Jeg tenkte å gi henne en litt spesiel gave. En ide var et smykke/armbånd eller lignende med et symbol som symboliserte der vi først møttes.. Vet ikke helt hva det symbole kan være, vi møttes faktisk på en fotball bane Er jo ikke noe særlig å gi et fotball smykke akkuratt Noen som kan hjelpe meg å finne på noe lurt? Vil det skal være en personlig gave, noe som hun vet hva er og symboliserer. Takker alle som svarer Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Et hjerte smykke er alltid en fin gave, alle vet hva det symboliserer. Trenger ikke å gå for en slik tradisjonell gull hjertesmykke heller, det finnes fine slike smykker som er flerfargelige og kreative. Men fremfor alt, dra ned til butikken som er i ditt budsjett område og se deg omkring. Husk de ansatte er der for å hjelpe deg tross alt ^^ Lykke til Lenke til kommentar
Heyhooo Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Et hjerte smykke er alltid en fin gave, alle vet hva det symboliserer. Trenger ikke å gå for en slik tradisjonell gull hjertesmykke heller, det finnes fine slike smykker som er flerfargelige og kreative. Men fremfor alt, dra ned til butikken som er i ditt budsjett område og se deg omkring. Husk de ansatte er der for å hjelpe deg tross alt ^^ Lykke til Hehe, joa.. Takker :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå