newman221 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei. Jakter på nye hodetelefoner, en erstatter for Sony MDR-XD300. Ganske fornøyd med dem, men kan alltids bli mer fornøyd Hovedsakelig bruk: Ps3 spill og film på bluray TV-serier og film i mkv-format (720p bilde og DD.5.1 eller DTS). pc-spill noe musikk. (i prioritert rekkefølge) Oppsett: PS3 med HDMI til forsterker PC med digital coax til forsterker. Integrert lydkort, ingen planer for øyeblikket å oppgradere. Forsterker: Onkyo TX SR606 Musikk er mindre prioritert da jeg bruker B&W-høytalere til slikt. Kan hende jeg kommer til å spille noe musikk på dem, da med min lille Sony NWZ S618 mp3-spiller. Mp3 i 224-320Kbit Er Beyerdynamic DT770pro et brukbart alternativ, eller finnes det nå et bedre alternativ? Best mulig ytelse/kvalitet for ikke absurd mye penger... Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Dersom musikk hadde vore høgare på lista di hadde Beyer vore eit kurrant alternativ, slik som lista di ser ut no vil eg sei Beyer er heilt uaktuelt. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Så hva anbefaler man i stedet da? Kom gjerne med forslag... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Beyer høres ut som et godt valg, ser ikke hvorfor det ikke kan brukes til film og spill (god lyd som god lyd?) Evt så er AKG k701 ikke så dum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Sennheiser HD 595 https://prisguiden.no/produkt/17210 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Det ble en Beyerdynamic til slutt gitt. Super lyd på høyre kanal. Venstre er død. Typisk å få en DOA Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Regner med at du har utelukket at kilden kan være årsaken? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Beyer høres ut som et godt valg, ser ikke hvorfor det ikke kan brukes til film og spill (god lyd som god lyd?) Evt så er AKG k701 ikke så dum. Fordi Beyer er stereo, sorround er betydeleg betre egna til film og spel. 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 God stereo vil ha liten forskjell fra surround, spesiellt siden lyden som oftest blir langt langt bedre. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Feil i kilden er ikke årsaken. Eliminerte den med å teste forsterker (6,3mm plugg), mp3-spiller og mobil. Alle med likt utslag. Død venstre høytaler Vil jeg ha surroundlyd kan jeg bruke B&W-høytalerne jeg har i stua. Jeg jakter bare på noe jeg kan bruke for å isolere meg fra resten av verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå