Galexon Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) *slett* Endret 2. september 2010 av Galexon Lenke til kommentar
PettR Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Flotte greier! Gleder meg skikkelig nå takk for infoen Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) *slett* Endret 2. september 2010 av Galexon Lenke til kommentar
Zevs2k Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Jeg skal også til Ørlandet (23. august) Nice! See you when you get there! Jeg er ei av jentene som kommer utpå der, så muligens ikke så vanskelig å finne ut hvem jeg er:) Tja, si ikke det. Da jeg var på sesjon var det flere jenter der. Jeg har også et generelt inntrykk av at jenteandelen i forsvaret er stadig økende. Tipper det også er flere andre jenter der Endret 15. august 2010 av Zevs2k Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) *slett* Endret 2. september 2010 av Galexon Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Jeg skal også til Ørlandet (23. august) Nice! See you when you get there! Jeg er ei av jentene som kommer utpå der, så muligens ikke så vanskelig å finne ut hvem jeg er:) Tja, si ikke det. Da jeg var på sesjon var det flere jenter der. Jeg har også et generelt inntrykk av at jenteandelen i forsvaret er stadig økende. Tipper det også er flere andre jenter der Flest jenter har man på sommerinnrykket på Madla, så med andre ord har de fleste jenter som var på Ørlandet dimmitert for ikke så lenge siden. Det er vel igjen tre jenter på basetroppen og 3-4 på vakttroppen. I tillegg kommer kvinnelige befaler og lærlinger. Men det er nok en del jenter på Madla nå, så det kommer helt sikkert flere jenter til Ørland om 1-2 måneder fram i tid Endret 15. august 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) *slett* Endret 2. september 2010 av Galexon Lenke til kommentar
PettR Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Må man til tannlege uansett? Jeg var på tannlegen for 2 uker siden Ikke at jeg er redd tannlegen eller noe, men de har vel kanskje tilgang til noe data angående mine tenner? Lenke til kommentar
PettR Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Greit, kan spørre i morgen, skal uansett ringe opp dit å høre om jeg kan komme på søndagen Lenke til kommentar
G.i.jane Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 woho, jeg gleeder meg Nå er det bare en uke igjen! Spennende:) Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Må man til tannlege uansett? Jeg var på tannlegen for 2 uker siden Ikke at jeg er redd tannlegen eller noe, men de har vel kanskje tilgang til noe data angående mine tenner? Ja du må nok inn uansett. Forsvaret har sin egen helseprofil på alle vernepliktige og ansatte. Du kan dog høre med dem ved oppmøte om de kan få dette tilsendt fra din faste tannlege, men om det går er jeg ikke sikker på Skader ikke å høre! Blir nokk ingen tannlege med det første ettersom det ikke ER noe tannlege på Ørland atm. kommer ny i mndskifte oktober/november. Mye som kan skje på den tiden vell møtt! kommer til å se de fleste av dere Lenke til kommentar
PettR Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blir nokk ingen tannlege med det første ettersom det ikke ER noe tannlege på Ørland atm. kommer ny i mndskifte oktober/november. Mye som kan skje på den tiden vell møtt! kommer til å se de fleste av dere Hm, interessant. Var å kjøpte en 150 kroners klokke på clas ohlson idag, begynner å bli klar nå! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Må si jeg ble overrasket over hvor fort dere fikk utdelt uniform og våpen. Slik jeg husker det, så måtte vi vente minst 4 dager før vi så snurten til noe M04 og våpen tok en del uker før vi fikk utdelt. I tillegg fikk vi utdelt AG-3 og ikke HK-416 slik dere får.. For lett å være rekrutt her på Ørland ass :!: Nydelig å se folk ta pushups osv utenfor depoet og gå i troppsformasjon til messa. Får igjen Madla-feelingen og mimrer litt tilbake. 1 Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) *slett* Endret 2. september 2010 av Galexon Lenke til kommentar
PettR Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Haha, ja, vi var den første pulja med uniform, alle hadde uniform på før klokken 3 på innrykningsdagen, pg hk fikk jo vi morgenen etter Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 nå rekrutter! hvordan var første brannøvelse? Lenke til kommentar
kops Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Er det noen steder som har skikkelig brebånd her på Ørland HFS? Får maks 1-2 Mb/s på velferden.. Og er alle kasernene uten trådløst-nett, eller gjelder det bare oss på rekrutten? Lenke til kommentar
PettR Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 nå rekrutter! hvordan var første brannøvelse? Hele troppen vår stilte fullt påkledd, mens de andre sto i dyna, hmm Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 nå rekrutter! hvordan var første brannøvelse? Hele troppen vår stilte fullt påkledd, mens de andre sto i dyna, hmm Ja jeg la merke til nesten halve stilte med dyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå