Gå til innhold

RPG spill?


Anbefalte innlegg

og bare som det er sagt: enclave er ikke mer verdig tittelen "RPG" enn fifa 2003. det er et eneste langt gjeeeesp av en grafikkfest tilfeldigvis satt i en fantasisetting. god design, men så til de grader clichè-befengt og lineært.

 

Enclave er morro, driter LANG mars i hva du syntes om det, så lenge JEG koser meg med det så burde JEG ha lov til å anbefale det, prate positivt om det... Elsket enclave for det det var, ikke for det du mener det burde ha vært... lineært, so what? det er morro for det!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan kunne du?:p

asså, SS2 (jeg har kun spilt toeren og må holde meg til den) har jo en rimeig bra karakterutvikling og en bra historie, og er vel til dags dato en av de beste RPG/FPS-hybridene som er å oppdrive?

pluss at der er stemning til tusen, da... skremte vannet av meg i starten...

Lenke til kommentar
hvordan kunne du?:p

asså, SS2 (jeg har kun spilt toeren og må holde meg til den) har jo en rimeig bra karakterutvikling og en bra historie, og er vel til dags dato en av de beste RPG/FPS-hybridene som er å oppdrive?

pluss at der er stemning til tusen, da... skremte vannet av meg i starten...

 

jah, atmosfære er noe ss2 virkelig har. :)

 

laget cyborg-kostyme til halloween for et par år siden, og hev på et par små høyttalere og en minidisc med ss2-samples, hovedsaklig den ED-209 (eller hva nå den saken fra robocop het)-lignende saken som patruljerer rundt mot slutten.

 

forresten, sjekk ut denne siden. nye modeller til ss2, i superduper høy kvalitet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...