Plinge93 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei! For noen uker siden leverte jeg Nokiaen min inn til Expert for reperasjon, og nå har jeg fått melding om at den er klar for henting. På meldingen står det at jeg skal ta med innleveringskvitteringen. Må jeg ta med denne for å få ut mobilen? Jeg har ikke mulighet for å hente mobilen selv, og svigerinna mi skal dertil imorgen, men har ikke mulighet for å få tak i denne kvitteringen. Er det på noen måte mulig å hente mobilen uten denne? Takk for svar! Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Dette må du høre med butikken om. Men det har noe med sikkerhet å gjøre at du må ha kvitteringen for å få ut telefonen. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 I de fleste butikker må du ha med den lappen du fikk når du leverte den inn. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg ringte dem idag tidlig, og de sa at det ikke var nødvendig, at de fant det i systemet. Jeg fikk tilbake mobilen, og er veldig fornøyd! Takker Expert for vel utført arbeid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå