Erav Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Får man ikke seier på statestikken når motstander forlater? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen litt godt voksne fifa spillere her som er litt casual gamers, ikke har tid til å spille flere timer hver dag! som kunne tenke seg å lage en liga. Er selv småbarnsfar og 36 så kan ikke bruke all tid på fifa. Jeg kan godt lage en liga hvis det er noen som kunne tenke seg å være med 1 Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Den bedritne sistekampen for dagen skulle selvfølgelig bli mitt første tap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen som kan komme med en seriøs vurdering av spillet? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Etter mange timer i karrieremodus tok jeg turen ut på online. To kamper, to seire. United 2-0 Liverpool United 5-0 Barcelona (pause-quit) Mer i morgen! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Noen som kan komme med en seriøs vurdering av spillet? Spillet er så bra at du ikke trenger en vurdering, men her er noen profesjonelle tester: Gamer.no VG Nettavisen - Spillmagasinet Endret 30. september 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nå har jeg spilt 5 kamper online. 5 seire 17-0 i målforskjell Typisk Ronaldo mål på frispark: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/38926927 Kult at man kan laste opp mål fra nett nå Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fanden. Har pleid å gruse motstandere uansett hvem de spilte med med Newcastle før, i år er det gruuuusomt vanskelig. Merker at det er stor forskjell på lagene når motstander spiller Barcelona f.eks. Også grusomt mong serverne deres ser ut til å være, sitter på 20MB nett, og det lagger og har falt ut av spill og ditten og datten. Noe som automatisk ble tap for meg... føffaen Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Spiller dere alltid med favoritt laget deres? Eller med et lag med mindre stjerner for å få flere poeng? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen litt godt voksne fifa spillere her som er litt casual gamers, ikke har tid til å spille flere timer hver dag! som kunne tenke seg å lage en liga. Er selv småbarnsfar og 36 så kan ikke bruke all tid på fifa. Jeg kan godt lage en liga hvis det er noen som kunne tenke seg å være med jeg er med. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Spiller dere alltid med favoritt laget deres? Eller med et lag med mindre stjerner for å få flere poeng? Mitt favorittlag er Manchester United, men jeg syns ikke de er så god på fifa, så egentlig pleier jeg ikke å være de (spiller med United offline med venner). Jeg bruker av og til dårligere lag hvis motstanderen vil ha rematch og jeg hadde god kontroll i første kampen. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 United stortsett, men av og til så tester jeg ut litt andre lag også... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 United er deilig på 11. Likte de ikke i det hele tatt på 10. Siden fart ikke er alt lenger funker det utmerket. Blir kanskje litt verre jo vanskeligere motstanderen blir, men jeg blir da bedre jeg også. 2 Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvordan er statistikken deres online så langt? 4-2-1 her Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 2-0-0 Har dere sett han øverst på leaderboardsen? 8253 poeng på 31 seire. Det tilsvarer 266 poeng per seier. Flott at EA ikke har greid å luke ut folk som bruker cheat i år. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) 7 - 1 - 7 Jeg har dog ikke spilt mot randoms, men mot en dreven FIFA-venn med forskjellige lag. Jeg tapte forresten for Latias en gang også, på straffer i en kamp jeg burde scoret mange mål. Heldigvis kommer jeg over det med tanke på at vant 5 - 0 i den første kampen. Kriss, aunmar, Luna og alle dere andre gode. Kamp nå? PSN er som alltid Jgiggs Det er for øvrig ikke posten sin fortjeneste at jeg har FIFA 11 i dag, det dukket ikke opp i postkassen i dag heller, så da måtte jeg en tur innom Platekompaniet. Endret 30. september 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Vip3r Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er det bare meg som opplever offsidebugs i tide og utide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå