salvatore- Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Legg til PSN: "gogutta88" hvis dere vil spille kamper sent på kveldene/natten Endret 30. september 2010 av salvatore- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 lagg in PSN ID og Gamertag her Legg til meg også om dere finner meg verdig nok. PSNID: aunron Add meg, Gamertag: DoubleMango. Så kan vi spille noen kamper... Så jeg får øvd litt Legg til PSN: "gogutta88" hvis dere vil spille kamper sent på kveldene/natten Det var en link der gutta..wake up https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1263654 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ja, fordi den tråden er der for en grunn. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Skjer med at majoriteten av folk i tråden har PS3? Er folk virkelig så rare.... Xbox is living. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Xbox vs PS3 diskusjonen er DEN veien----------> Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Var egentlig ikke ment sånn, bare med tanke på alle PSN tagsa som kom. So... Easy, easy there. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Skjer med at majoriteten av folk i tråden har PS3? Er folk virkelig så rare.... Xbox is living. Je har 360 vettu Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Første kamp for pro'en min offline endte med rødt kort før pause! uff Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Detta med kjøp å salg av spillere skjønte jeg ikke en dritt av, jeg prøver å kjøpe spillere men får hele tida beskjed om at laget mitt er fullt, sel om jeg har plass til nesten 10 spillere mer... Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Oppfordrer alle til å melde seg på nettligaen til fifanorge.no Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Irriterer meg over 1 ting, jeg SKAL, gjentar, SKAL HA Igor Akinfeev, vekk med Kortstokken og inn med han.. MEN! Jeg skulle kjøpe han, men hadde for mange spillere så greit nok, jeg gikk ut og fikk solgt unna ett par. Gikk tilbake og søkte han opp på nytt, hvor jeg da ikke finner`n??! NOE FUCKINGS STED?! Plutselig ingen russiske keepere med den stats`n og navnet nå lengre, 10 min etter jeg fant han Så da blir det De Gea i stedet Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hehe, får håpe de Gea er bedre på dette FIFA enn på forje. Kjempe talent Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 akinfeev er noen år eldre, men fy faen for en keeper, IMO! Og nå kan man endelig få kjøpt han på spillet ettersom den russiske ligaen er med Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ajaj. Ekstraomganger mot Hønefoss i cupen. Så ut som det skulle bli ny cup-flause, men der kommer jeg i det 118. minuttet og setter den i krysset. Samtlige på laget får en rating under 7, bortsett fra meg som får 9.5. Også i min første a-lagskamp da. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Og nå kan man endelig få kjøpt han på spillet ettersom den russiske ligaen er med Nice det har jeg lengte etter Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Etter 3 kamper føler jeg meg som en skikkelig newb. Drittspill. WC var mange ganger bedre. Dette føles tregt og elendig. Håper det blir bedre etterhvert (dvs. at jeg blir bedre), for foreløpig er det helt tragisk. Enda mer filming av spillere og feiringstull. Etter kampen må man vente til motstanderen trykker før man omsider slipper ut. Det føles som evigheter når man har tapt. La meg slippe å se 4-5 mål i reprise - slepp meg ut for faen! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ikke stikk rett på online da. Spill deg god i karrieremodus først! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Online er jo sykt lett så tidlig (masse noobs å spille mot ). Har spilt 3 kamper og vunnet alle uten å slippe inn mål Endret 30. september 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 har 3 online kamper og sitter med 9-3 i målforskjell tror jeg, merker lett hvem som har spillt mye før og ikke. Tapet mitt kom etter en syk syk sYYK dårlig klarering av meg rett i beina på David Villa på skudd distanse men de 2 jeg har vunnet har jeg vært overlegen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå