ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Hvordan får jeg lastet ned GameFace til VP? Det går ikke an å overføre den gamle vp'en? EDIT: fant ut av det Endret 30. september 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Lurer jeg også på. Noen må jo ha gjort det? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nå skal jeg bare få inn et game face her, så er jeg good to go! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg og måtte nedjustere fra World Class til Pro, etter titalls uavgjorte kamper. Det er fordi du er elendig Og du er barnslig.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Må lage vp'en før du får lastet det ned Eller så er han noe som starter med d og rimer med rust. Endret 30. september 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Var på Platekompaniet og kjøpte spillet tidligere i dag. Førsteintrykket er helt konge. Har spilt mellom 10 og 12 kamper totalt, og storkost meg hele veien. Foreløpig har det gått mest i Liverpool, men prøver litt andre lag også. Deilig med over en ukes høstferie fra og med i dag Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Aaaah, så deilig med FIFA 11! Fantastisk. Dreit meg i mine to første exhibition-kamper. Startet selvsagt med United-Liverpool, og der greide Gerrard å lage show. Ambisiøst av meg å hoppe rett på legendary, men jeg blir god med en gang. Straffer. Fy faen så lett det dømmes straffer på hands når det er påslått. Fire kamper, fem straffer. Helt sjukt. Siste kamp i exhibition på legendary: United 4-0 Sunderland. Vi er i gang! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dere, har hatt virkelig store problemer med å spille FIFA10 og WC online etter at jeg byttet nettleverandør og fikk modem/router i ett. En kompis av meg har akkurat samme problem... på ps3. Han har Xbox også og sier det funker fett på Xbox uten problemer. Derfor, når jeg så et tilbud på Spaceworld, Xbox 360 4GB for 999 hvis du kjøper FIFA så er jo dette kanskje et god tidspunkt å kjøpe seg en Xbox 360? Blir 1498 kr for den nyeste Xboxen (uten harddisk)+FIFA11, grei skuring? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Beste fotballspillet noensinne, eod. Litt vel vanskelig å dribble dog. Noen som vet hvordan man tar Double Toutch Exit finta? Den er jo HELT umulig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Beste fotballspillet noensinne, eod. Litt vel vanskelig å dribble dog. Noen som vet hvordan man tar Double Toutch Exit finta? Den er jo HELT umulig. Spiller du PS3? Send PM med PSN hvis du er interessert i å spille online. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Seff termolove, potteplante88 tror jeg PSN heter. Skal nerde hos en kamerat på xbox i kveld, men vi får til et par LFC-United matcher om kort tid. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har du fått PS3 Game? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hatt det lenge jeg, Rasteplass. Konverterte i fjor vinter etter 3-4 red ring of death. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det var på tide Game, så får du også legge meg til på PSN. PSN: iRaste Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 lagg in PSN ID og Gamertag her Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har møtt på noen bugs. Lyden fader helt ut når spillere byttes. Helt rart å høre på at publikum blir musestille når en ny spiller er på vei inn. Hadde også en rar hendelse hvor dommeren blåste igang kampen med en gang introen begynte. Og en annen gang hvor lyden forsvant helt når jeg så på et replay. Måtte starte spillet på nytt for at lyden skulle komme tilbake. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Legg til meg også om dere finner meg verdig nok. PSNID: aunron Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen andre som opplever voldsom dropp i framerate enkelte ganger online på xbox 360? Er helt uspillbart til tider Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Add meg, Gamertag: DoubleMango. Så kan vi spille noen kamper... Så jeg får øvd litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå