Auto Asmodeus Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Litt utenfor Bergen Bergen er betraktelig nærmere Kr. Sand enn Skedsmo, ja.. Bestilte fra gamezone, bor i oslo. Ikke kommet! Da kan umulig jeg ha det i postkassa når jeg kommer hjem. Antar at posten til meg går via Oslo... Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg bor omtrent en time fra Ålesund og jeg fikk det ikke (gamezone) Men men, går helt fint å vente en ekstra dag:) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 venter ikke en ekstra dag, du får det faktisk da du skal få det.. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg venter fortsatt på posten her jeg bor, håper inderlig Fifa 11 kommer. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Naboen ringte meg, og siden han allikevel var der skulle han sjekke posten for meg. Blir nok Fifa i kveld allikevel Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 FAEN ! forsatt ikke fått fifa :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 venter ikke en ekstra dag, du får det faktisk da du skal få det.. Jupp, var bare litt uvant å ikke få før release fra gamezone;) Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nå har jeg 2stk Fifa11. Fikk fra cdon i dag,bor i Nord Norge. Ble et luksusproblem dette. Får sende i retur da. Men imponert av at det kom 4 dag,greit å helgardere seg. Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noen som har bestillt fra Lefdal og fått d? I så fall, kor bor dere hen? Fikk d ikke i dag, håper i morgen Btw jeg har bestilt fra Lefdal. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bor også i Nord-Norge. Mitt ble sendt i dag fra absoluttspill, og da har jeg det trolig i morgen, med mindre posten fucker det til. Har jo også postboks på det lokale postkontoret, så det kan jo være en positiv faktor. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bor på Nesodden og har ikke fått det Håper at posten ikke har kommet.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Posten kan forbanna ikke gjøre jobben sin godt nok. Det burde ikke ta mer enn en lusen dag og frakte FIFA 11 til meg i Oslo. Nei, dagen er ødelagt for min del. Lenke til kommentar
BadThings Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fikk det fra platekompaniet idag:D:D Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Posten kan forbanna ikke gjøre jobben sin godt nok. Det burde ikke ta mer enn en lusen dag og frakte FIFA 11 til meg i Oslo. Nei, dagen er ødelagt for min del. Det skal jo ikke komme før i morra Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Men poenget er jo at mange andre har fått det idag. Selv om de har bestilt fra samme sted som oss som ikke har fått det. = FU Posten. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Fikk også spillet i dag fra CDON Ble sendt fra de på Mandag og fikk det i dag (bor i nordland) Endret 29. september 2010 av MKej Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har heller ikke fått spillet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er da ikke Postens oppgave å passe på utgivelsesdatoer. De har en enkel oppgave. FÅ POSTEN FRA SENDER TIL MOTTAKER. VI BOR I NORGE! JEG BOR IKKE I UTKANTEN AV FINNMARK, MEN OSLO. DET SKAL DA IKKE TA MER ENN EN DAG! 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Å så sinna 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er da ikke Postens oppgave å passe på utgivelsesdatoer. De har en enkel oppgave. FÅ POSTEN FRA SENDER TIL MOTTAKER. VI BOR I NORGE! JEG BOR IKKE I UTKANTEN AV FINNMARK, MEN OSLO. DET SKAL DA IKKE TA MER ENN EN DAG! Er vel kamp idag da, for dere Manchester United supportere :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå