Bruno Mars Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Min blir sendt fra absoluttspill i dag. Hvor har dere bestilt? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Idag det har release? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Idag det har release? Nope, i morgen. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 F... altså. Nå kom posten, og der var det ikkenoe Fifa 11! Bare en kredittvurdering, og det kommer jo omtrent alltid når man bestiller et spill. Nå har jeg fått kredittvurdering og faktura på mail, men spillet har jeg ikke fått nei. Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sjekket posten i det jeg var ganske sikker på at fifa 11 skulle vere på plass men det var det faktisk ikke:( Første gang jeg ikke har fått før release dagen fra gamezone...heh Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 første match unnagjort med United, endte med 5-1 seier i første vennskapskamp før Sesongen starter og spillte mot Lyon 2x Berba, 2xHernandez og 1 av Obertan! Bebe var farlig og Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noen som har bestilt fra cdon som har fått spillet enda? Jeg bor forsåvidt i Oslo og spillet ble sendt mandag morgen :-o Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Åpna postkassa, der ligger det en konvolutt, har håpet, men det var desverre bare en pakke fra dealextreme Noen som har fått det fra elkjøp enda? Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg var en av de uheldige som ikke fikk det. Men heldigvis forberedte jeg meg på det. I morgen blir det FIFA hele dagen! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 jeg fikk fra cdon i dag, bestillte for 5 dager siden el no, mens en kompis som bestillte det for leenge siden har ikke fått det derfra ennå.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gamezoooooone Gamezoooooone Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Noen som veit om man kan hente spillet i en annen GameStop-butikk enn den man bestilte i? Har bestilt et sted, men er i grunn nærmere et annet sted... Endret 29. september 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Mmathisen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kan noen med fullversjonen, legge ut en video av Marcelo i Real Madrids 3.drakt? Klarer ikke vente........ Lenke til kommentar
Sibirske Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fikk det nå når jeg kom hjem og sjekket postkassen, skal installere det nå. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Dere som har fått fra Gamezone, hvor bor dere? Svigersbesøk er avlyst og jeg er klar for nettkjenninger. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gamezoooooone Gamezoooooone Så vidt jeg har fått med meg er det en annen som bestilte fra Gamezone som ikke har fått det. Jeg har etter all sannsynlighet ikke fått det pga. hvor jeg bor. Men gratulerer med FIFA11 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Litt utenfor Bergen Lenke til kommentar
Blax Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bestilte fra gamezone, bor i oslo. Ikke kommet! Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er posten sin skyld, enkelt og greit. Blir omtrent alltid skuffa når det gjelder brevpakker. Mens med pakker som må hentes på postkontoret, så går det som regel mye bedre! Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fikk det nå når jeg kom hjem og sjekket postkassen, skal installere det nå. Hvem bestilte du fra og hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå