fytech Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Har EA sagt noe om PC-versjonen? Eller skal de levere samme mannskiten i år også? Endret 9. juli 2010 av fytech Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Skal visstnok være NextGen på PC også. EDIT: http://www.easportsfootball.co.uk/news/item/file/FIFA-11-PC-Announcement Endret 9. juli 2010 av Mutu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Fifa hører til på Playstation i mine øyne. Data, PSP, Nintendo og Xbox blir helt feil. Men jeg er jo oppvokst med Fifa på Playstation Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nå skal visst PES folka prøve å skjerpe seg og overgå FIFA så det kan bli spennende å se på det og Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Har sett litt gameplay av PES og det ser veldig arcade ut. Foretrekker FIFA Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Får vel satse de fikser det i Pes 11 da. Selv har jeg hatt masse moro med både Pes 08 og Fifa 2005 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Var PES 11 eg meinte. Det er forbedringer fra PES 10, men eg synes fortsatt det er litt for arcade. http://www.youtube.com/watch?v=twTHET89dRI Endret 9. juli 2010 av Mutu Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Syntes det så greit ut jeg. Kan lese mer om det her. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Fifa hører til på Playstation i mine øyne. Data, PSP, Nintendo og Xbox blir helt feil. Men jeg er jo oppvokst med Fifa på Playstation Provoserende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kanskje, men sånn ser jeg det. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hva er egentlig forskjellen mellom PS og Xbox for deg? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Kjønner ikke helt pointet med slik spill. Det er jo veldig begrenset med nyheter man kan få til hvert år annet enn nye spillere og annet stæsj. Konseptet har jo ikke forandret seg i det hele tatt de siste årene Meeeen, det er bare min mening. Endret 10. juli 2010 av MarB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kjønner ikke helt pointet med slik spill. Det er jo veldig begrenset med nyheter man kan få til hvert år annet enn nye spillere og annet stæsj. Konseptet har jo ikke forandret seg i det hele tatt de siste årene Meeeen, det er bare min mening. La meg gjette; du er ikke den som ser flest fotballkamper i året og sitter nå og skjelver for at PL ikke starter før om over én måned? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hva er egentlig forskjellen mellom PS og Xbox for deg? Nå så er det, HD på ps3. Xbox har ekstremt dårlige kontroller, svære og har ikke lader. Jeg syntes Xbox boksen ikke er noe fint, å vil heller gjemme den enn å ha den fremme. Har hatt Xbox før og jeg syntes Ps3 er bedre. Ellers så er det bare at jeg liker playstation bedre. Oki? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Man kan jo få HD på Xbox også. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 At 360 ikke har HD og lader til kontrollene er jo to ganske dårlige argumenter i og med at det er feil. Men kontroll og smak er jo to subjektive meninger i det minste. For min del er det motsatt. Synes 360-kontrollen er evig mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hva er egentlig forskjellen mellom PS og Xbox for deg? Nå så er det, HD på ps3. Xbox har ekstremt dårlige kontroller, svære og har ikke lader. Jeg syntes Xbox boksen ikke er noe fint, å vil heller gjemme den enn å ha den fremme. Har hatt Xbox før og jeg syntes Ps3 er bedre. Ellers så er det bare at jeg liker playstation bedre. Oki? HD på xbox, og man kan lade kontrollen. Hvordan xboxen ser ut har jo heller ikke noe med hvordan FIFA er på xbox. Du liker ikke kontrollen, og det er greit, jeg liker derimot xbox kontrollen bedre. Saken er at du sa FIFA hører til på PS, noe som burde hatt noe med at spillet var anderledes på PS enn på xbox. Noe det ikke er, det er ingen forskjell på PS eller på Xbox når det gjelder FIFA. Men du skal få lov til å like PS mer enn Xbox. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Kjønner ikke helt pointet med slik spill. Det er jo veldig begrenset med nyheter man kan få til hvert år annet enn nye spillere og annet stæsj. Konseptet har jo ikke forandret seg i det hele tatt de siste årene Meeeen, det er bare min mening. Konseptet har ikke forandret seg, nei. Det har derimot gameplayet. FIFA 10 er for eksempel i en helt annen klasse enn FIFA 09. Endret 10. juli 2010 av Jørgen SG Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Konseptet har ikke forandret seg, nei. Det har derimot gameplayet. FIFA 10 er for eksempel i en helt annen klasse enn FIFA 10. Hm? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Haha, fikset på nå Luna. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå