Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Fifa hører til på Playstation i mine øyne. Data, PSP, Nintendo og Xbox blir helt feil. Men jeg er jo oppvokst med Fifa på Playstation :)

Lenke til kommentar

Kjønner ikke helt pointet med slik spill. Det er jo veldig begrenset med nyheter man kan få til hvert år annet enn nye spillere og annet stæsj. Konseptet har jo ikke forandret seg i det hele tatt de siste årene :)

Meeeen, det er bare min mening.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

Kjønner ikke helt pointet med slik spill. Det er jo veldig begrenset med nyheter man kan få til hvert år annet enn nye spillere og annet stæsj. Konseptet har jo ikke forandret seg i det hele tatt de siste årene :)

La meg gjette; du er ikke den som ser flest fotballkamper i året og sitter nå og skjelver for at PL ikke starter før om over én måned? ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hva er egentlig forskjellen mellom PS og Xbox for deg?

Nå så er det, HD på ps3. Xbox har ekstremt dårlige kontroller, svære og har ikke lader. Jeg syntes Xbox boksen ikke er noe fint, å vil heller gjemme den enn å ha den fremme. Har hatt Xbox før og jeg syntes Ps3 er bedre. Ellers så er det bare at jeg liker playstation bedre. Oki?

Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen mellom PS og Xbox for deg?

Nå så er det, HD på ps3. Xbox har ekstremt dårlige kontroller, svære og har ikke lader. Jeg syntes Xbox boksen ikke er noe fint, å vil heller gjemme den enn å ha den fremme. Har hatt Xbox før og jeg syntes Ps3 er bedre. Ellers så er det bare at jeg liker playstation bedre. Oki?

HD på xbox, og man kan lade kontrollen. Hvordan xboxen ser ut har jo heller ikke noe med hvordan FIFA er på xbox. Du liker ikke kontrollen, og det er greit, jeg liker derimot xbox kontrollen bedre.

Saken er at du sa FIFA hører til på PS, noe som burde hatt noe med at spillet var anderledes på PS enn på xbox. Noe det ikke er, det er ingen forskjell på PS eller på Xbox når det gjelder FIFA. Men du skal få lov til å like PS mer enn Xbox.

Lenke til kommentar

Konseptet har ikke forandret seg, nei. Det har derimot gameplayet. FIFA 10 er for eksempel i en helt annen klasse enn FIFA 09.

Endret av Jørgen SG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...