Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

*vent litt, veeeeeeeeeeeeeeeeent nå bare litt*

jeg tror jammen meg at jeg begynner å få skikkelig magesjau, jeg. Tror ikke kaffe hos svigers hjelper og at jeg heller bør holde sengen sofaen i morgen.. :thumbup:

Vær en mann, si det rett ut til dama di at du ikke kan gå. Trenger ikke å finne på slike pingleunnskyldninger bare for å slippe kaffe med dama og svigers. ;)

Rimelig tamt å ikke bli med dama på noe fordi man skal spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja ærlig talt Mister Gnu, så tror jeg de fleste er enige at det eneste riktige er å bli med din bedre halvdel til svigers. Ikke ta henne for gitt.

Over til Fifa: Vet noen om man kan redigere sangene inne på spillet før man legger dem til etter mål etc.? Eller blir det til at man hører starten av sangen?

Lenke til kommentar

*vent litt, veeeeeeeeeeeeeeeeent nå bare litt*

jeg tror jammen meg at jeg begynner å få skikkelig magesjau, jeg. Tror ikke kaffe hos svigers hjelper og at jeg heller bør holde sengen sofaen i morgen.. :thumbup:

Vær en mann, si det rett ut til dama di at du ikke kan gå. Trenger ikke å finne på slike pingleunnskyldninger bare for å slippe kaffe med dama og svigers. ;)

Rimelig tamt å ikke bli med dama på noe fordi man skal spille.

Du har rett, jeg er dum. Alltid.

Hehe, ja ærlig talt Mister Gnu, så tror jeg de fleste er enige at det eneste riktige er å bli med din bedre halvdel til svigers. Ikke ta henne for gitt.

Nope. Fifa er viktigere.

Men seriøst. Jeg lar ikke et spill gå på bekostning av familie, men jeg er jææææææææææææææææææææævlig frista til å finne på noe så jeg må være hjemme fra jobb, dame, forpliktelser og bikkje det neste året.

Men så vet jeg av erfaring at det går noen måneder så er det liksom ikke så hyperviktig å spille allikevel.. Vi får se.

Er jeg ikke i denne tråden i morgen så sitter jeg og spiller. Skulle jeg poste noe så sitter jeg nok på jobb og furter he he

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Motstanderens straffeferdigheter er jo helt kjørt i dass

Er det slik på spillet og? På demoen er det jo tragisk. Om det er slik på fullversjonen og så blir det forhåpentligvis fikset raskt i en update.

Det ble kommentert ifbm demoen, men jeg trodde EA hadde fiksa det til fullversjonen. Det som skjedde var at når AI begynte å finte på oppløpet kunne du bare slappe av siden dette medførte bom helt garantert..

Lenke til kommentar

Har uansett orientering i mårgå, så konsentrasjon trenger jeg ikke, verre med torsdag og fredag om spillet faktisk kommer i mårgå :)

Du går ikke tilfeldigvis på HiO?

Gnu: Du har vondt i magen i morgen, det er ikke verre enn det. Du kan ha litt dårlig samvittighet, men dama di koser seg helt sikkert fint alene der. :p

Lenke til kommentar

Ja den har jeg sett et par ganger selv..

Som kjent: ingen demo uten bugs, men fullversjonen bør være mest mulig knirkefri. Beroligende at alle trådene hos EA inneholdende feil som foreløpig er funnet på fullversjonen er at "OMG "random spiller"'s face/haircut er helt feil!!!, "EA fix man city only 4,5* wtf" eller "EA fix stats on "random spiller" omg plox noes FIfa 11 er ødelagt!1!!!!".. thumbup.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...