Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har bestilt fra AbsoluttSpill som vet om spillet er sendt? jeg har desverre mistet e-post kontoen min, så får ikke sånn sendelses bekreftelse :(

1 ting til, på Absoluttspill.no står det at fifa 11 ikke er på lager, på http://prisguide.spillverket.no/produkt/131983 står det at det er på lager, hva skal jeg tro på? :p

Har bestilt derfra. De har ikke fått det på lager ennå. Forventes at de får det inn i morgen og sender det samme dag. På prisguide har det stått at AS.no har hatt det inne i 3 uker nå. :p

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra AbsoluttSpill som vet om spillet er sendt? jeg har desverre mistet e-post kontoen min, så får ikke sånn sendelses bekreftelse :(

1 ting til, på Absoluttspill.no står det at fifa 11 ikke er på lager, på http://prisguide.spillverket.no/produkt/131983 står det at det er på lager, hva skal jeg tro på? :p

Har bestilt derfra. De har ikke fått det på lager ennå. Forventes at de får det inn i morgen og sender det samme dag. På prisguide har det stått at AS.no har hatt det inne i 3 uker nå. :p

aha, takker for svar:) jeg som hadde åpet å kunne spille i morgen da, men kanskje like så greit siden det er skole :)

Lenke til kommentar

Man vet aldri, kanskje det blir en gledelig overraskelse når du kommer hjem imorgen? (håper ikke jeg ødelegger konsentrasjonen for deg på skolen)

Du er en skikkelig dårlig person Mister Gnu :thumbdown:

Jeg ville antageligvis gjort det samme ; )

haha, har ikke hatt konsentrasjon de siste dagene uansett, gleder meg helt syyyyykt.

Har uansett orientering i mårgå, så konsentrasjon trenger jeg ikke, verre med torsdag og fredag om spillet faktisk kommer i mårgå :)

Lenke til kommentar

*vent litt, veeeeeeeeeeeeeeeeent nå bare litt*

jeg tror jammen meg at jeg begynner å få skikkelig magesjau, jeg. Tror ikke kaffe hos svigers hjelper og at jeg heller bør holde sengen sofaen i morgen.. :thumbup:

Vær en mann, si det rett ut til dama di at du ikke kan gå. Trenger ikke å finne på slike pingleunnskyldninger bare for å slippe kaffe med dama og svigers. ;)

Lenke til kommentar

For en El Clásico. Jeg satt og koste meg med barca mot real. Ledet 2-0 etter to sjappe angrep i løpet av de første 12 min. Så skjer det saker.

Computeren styrte Real Madrid.

• 20min - Jeg får et langskudd mot meg, og puyol trur han er keeper og handser ganske tydelig inne i feltet, straffe, 2-1
  • 35min - Ny situasjon, foran målet mitt. Pique skal klarere en corner, Busquets vil også være med så han scorer like så godt selvmål, nokså fint, 2-2.
  • Pause.
  • 48min - Kjappt i gang og real kommer på kanten med Ronaldo. Legger rett i bakerste stolpe og inn. 2-3. Tempen i huet stiger og det baller seg på med kort, xavi på sitt andre og jeg med 10 mann.
  • 59min - Alonso slår et nydelig gjennombrudd til Higuaín som øker ledelsen, 2-4
  • 75min - Valdes tar en VM-neuner og får assist til pedro som får fri bane. Gullhår av meg, 3-4
  • 90min++ - 360 finte av messi og skudd, retur havner hos Villa som setter den. Fortjent mål etter mye press i slutt minuttene, 4-4
  • kald som jeg er, setter jeg alle straffene, mens real får 1 mål. 4-1 på straffe konk.

hadde ikke jeg gått av med seier her, hadde jeg nå hatt 0stk håndkontrollere igjen

andre rare ting:

Etter 65min bytter han ut Casillas med Khedira. Og ja, det var faktisk han som sto å mål resten av kampen. Takket være denne vil jeg si at jeg vant.

Det var totalt 3 straffe spark, alle pga. hands. men bare 1 ga mål.

sykeste kampen jeg har spilt i fifa11 :S

Edit: kan nevne det var på professional.

Edit2: Xavi som fikk 2 gule, ikke messi.

Endret av Erav
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det på fullversjonen som på demoen at straffekonk mot CPUen er garantert seier om man vifter med armene når man er keeper?

Edit: Altså, hvis man rører på keepern og vifter med armene på demoen så er det nesten garantert at han som skyter bommer da, for å si det på en bedre måte.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...