Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linken viser bare at Gamezone har 20+ Fifa eksemplarer på lager både for 360 og PS3! :thumbup:

 

Jøss! Det ser ut til at Lefdal også har fått sendt ut sine forhåndsbestillinger. Sjekket på nettet nå, og det står at varen er sendt. Da har jeg vel Fifa 11 i morgen, da! :dribble:

Endret av eRextion
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gamezone.no FIFA 11 - PÅ LAGER NÅ! - Bestill før klokka 15.00, så sender vi idag! Spillet har allerede fått strålende mottakese fra anmeldere, og gamer.no ga blant annet spillet 9/10 i sin anmeldelse, og kaller det "Det beste FIFA-spillet noensinne". Også Dagbladet og VG smeller til med rosende ord. Bestill nå!

 

 

Jeg elsker deg på en heterofil og kameratslig måte! Sender de før 16.00 idag så er det faktisk 90% sjanse for at det ligger i postkassa mi i morgen.

 

Må hjem og jage ut kjerringa nå..

 

 

Lenke til kommentar

Haster ikke så veldig for meg. Mye skolearbeid for tiden, men høstferie neste uke.. :dribble:

Samme her... Dessverre kan det ødelegge litt for skolearbeidet om jeg får FIFA i morgen/torsdag. Får jeg det legger jeg det ikke fra meg..

Haha, det som kommer til å skje her også :p Har jo egentlig lyst på spillet så fort som mulig, men gjør ingenting om jeg får det på fredag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...