Jefe Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er forlan bedre enn både Torres og Gerrard ? haha Jeg er massiv Liverpoolsupporter, og jeg må si at jeg skjønner godt at Forlan er littegrann bedre. Fyren var konge for Atletico Madrid i fjor og superb i VM. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 http://www.gamezone.no/aspx/produkter.aspx?action=sok&sokval=fifa*11 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 http://www.gamezone....&sokval=fifa*11 Filteret på jobben min liker ikke lenken - var det noe nyheter om at Fifa11 er utsatt til våren så går jeg og henger meg Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Linken viser bare at Gamezone har 20+ Fifa eksemplarer på lager både for 360 og PS3! Jøss! Det ser ut til at Lefdal også har fått sendt ut sine forhåndsbestillinger. Sjekket på nettet nå, og det står at varen er sendt. Da har jeg vel Fifa 11 i morgen, da! Endret 28. september 2010 av eRextion 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Gamezone.no FIFA 11 - PÅ LAGER NÅ! - Bestill før klokka 15.00, så sender vi idag! Spillet har allerede fått strålende mottakese fra anmeldere, og gamer.no ga blant annet spillet 9/10 i sin anmeldelse, og kaller det "Det beste FIFA-spillet noensinne". Også Dagbladet og VG smeller til med rosende ord. Bestill nå! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Gamezone.no FIFA 11 - PÅ LAGER NÅ! - Bestill før klokka 15.00, så sender vi idag! Spillet har allerede fått strålende mottakese fra anmeldere, og gamer.no ga blant annet spillet 9/10 i sin anmeldelse, og kaller det "Det beste FIFA-spillet noensinne". Også Dagbladet og VG smeller til med rosende ord. Bestill nå! Jeg elsker deg på en heterofil og kameratslig måte! Sender de før 16.00 idag så er det faktisk 90% sjanse for at det ligger i postkassa mi i morgen. Må hjem og jage ut kjerringa nå.. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg tror faktisk de fleste butikker har startet med å selge ut Fifa 11 idag. Lefdal Strømmen har det inne, ifølge lagersjekken på nettet! Så hvis noen her bort på Strømmen og vil spille Fifa 11 idag, så stikk ned å sjekk. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Arg. Jeg har ikke hørt noe fra elkjøp, bestillte den 23. sept. Like før jeg bestiller fra gamezone i tillegg! Nekter å vente lenger enn den 30! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ser elkjøp lokal har fått det inn i dag. Muligheter at man kan få det i butikk da? Lenke til kommentar
dorkaroo Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ser at Elkjøp Megastore Fredrikstad også har det på lager, men om det er mulig å kjøpe det i butikk vet jeg ikke. Noe som sjekka på Elkjøp/Lefdal/Expert eller tilsvarende rundt om i landet? Hadde passet fint å spille litt i dag... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Fikk mail fra gamezone i sted, spillet blir sendt ut i DAG! Bestilte i går, og får det i morgen Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 På leveringsstatusen min på elkjøp sine sider står det "sent". Får håpe dei meinar at det er sendt Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tenkte ikke så langt når jeg bestillte, laga konto etter jeg bestillte spillet, så får ikke sjekket om det står sendt eller ikke. Sendte en mail til de (elkjøp) i går med ordrenummer osv, men har ikke fått svar. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Fikk mail fra gamezone i sted, spillet blir sendt ut i DAG! Bestilte i går, og får det i morgen Samme her, fikk mail kvart på 2 at det var sendt. Fifa 11 imårra Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Fekk nettopp mail fra Gamezone eg også Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har det ikke travelt med å få spillet i hus. I dag og i morgen er det CL, også Europaliga på torsdag pluss en del skolearbeid. Har langhelg, så blir mer en nok Fifa da. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Haster ikke så veldig for meg. Mye skolearbeid for tiden, men høstferie neste uke.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Så lenge jeg får det før helga er jeg fornøyd. Har enda ikke fått mail fra absoluttspill.no om at det er sendt. De sa at det ville trolig bli sendt i dag eller i morgen. Kommer ann på når de får inn spillet fra leverandøren. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Haster ikke så veldig for meg. Mye skolearbeid for tiden, men høstferie neste uke.. Samme her... Dessverre kan det ødelegge litt for skolearbeidet om jeg får FIFA i morgen/torsdag. Får jeg det legger jeg det ikke fra meg.. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Haster ikke så veldig for meg. Mye skolearbeid for tiden, men høstferie neste uke.. Samme her... Dessverre kan det ødelegge litt for skolearbeidet om jeg får FIFA i morgen/torsdag. Får jeg det legger jeg det ikke fra meg.. Haha, det som kommer til å skje her også Har jo egentlig lyst på spillet så fort som mulig, men gjør ingenting om jeg får det på fredag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå