Jørgen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Navnet kommer av ballen jeg lagde av leggskinteipen jeg brukte, Teipballen vokste i 2 år før den var for tung til å ta med på kamp og trening. Veide vel rundt 4 kilo, var større enn en trikseball og var så hard at den kunne knuse is. True story. Skulle hatt den som avatar egentlig.. Offtoppic over and out. Jeg har en teipball. Satser på å få spillet i morgen, ellers begynner jeg antagelig å grine. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Artig liten bug Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nå mangler det bare at det blir en haug med glitcher Online før man faktisk begynner å spille. Det hadde gjort seg... Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da var FIFA11 i hus. Nå blir det spilling. Last opp ett bilde av spillet da Hvor bestilte du fra? kjøpt på spaceworld butikk,de fikk inn i dag. Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er ultimate team i fifa 11? eller kommer det senere kansje?:S Har ikke hørt noe om det i noen reviews Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tror det er like greit at Ultimate Team holder seg vekke, Skaper jo bare en haug med bugs og glitcher.... Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Tror det er like greit at Ultimate Team holder seg vekke, Skaper jo bare en haug med bugs og glitcher.... Hehe forsåvidt enig, men det har et ganske stort potensiale;) Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 har bestilt det og gleder meg noe VILT!!! Lenke til kommentar
dorkaroo Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hvor bestilte du fra? kjøpt på spaceworld butikk,de fikk inn i dag. Er det mulig å få et lite hint om hvilken Spaceworld butikk? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) 5 beste klubblag på Fifa 11. 1. Real Madrid 2. Barcelona 3. Chelsea 4. Inter Milan 5. Manchester United Top 5 - there we have it... ----------------------- 6. Manchester City.... Mens vi venter.. Endret 28. september 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 5 beste klubblag på Fifa 11. 1. Real Madrid 2. Barcelona 3. Chelsea 4. Inter Milan 5. Manchester United Topp 5 - there we have it... ----------------------- 6. Manchester City.... Mens vi venter.. 7. Follo 4 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Beste 5 spillere: 1. Messi 2. Casillias 3. Ronaldo 4. Drogba 5. Rooney ------------ Og de neste 5... 6. Villa 7. Forlan 8. Xavi 9. Iniesta 10 Lampard Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har de forandra på Koscielny på Arsenal? Synest 73 er litt for lavt.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ikke noe mail enda fra Gamezone, forventer nesten på en mail før eg ferdig på jobb klokken 18 ellers er det ikke noe Fifa før Torsdag eventuelt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ikke noe mail enda fra Gamezone, forventer nesten på en mail før eg ferdig på jobb klokken 18 ellers er det ikke noe Fifa før Torsdag eventuelt. Jeg fikk mitt spill fra Gamezone i dag. Neida, jeg venter fortsatt i spenning på mail selv, men jeg fikk deg til å lure nå ha ha. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ikke noe mail enda fra Gamezone, forventer nesten på en mail før eg ferdig på jobb klokken 18 ellers er det ikke noe Fifa før Torsdag eventuelt. Jeg fikk mitt spill fra Gamezone i dag. Neida, jeg venter fortsatt i spenning på mail selv, men jeg fikk deg til å lure nå ha ha. Må ikke tulle med sånt! Men ja vi får vente på mail. De burde sende de i dag. De skrev på mail også at spillet kom på lage i dag og de skulle sende videre med en gang Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) <BR><BR>Ikke noe mail enda fra Gamezone, forventer nesten på en mail før eg ferdig på jobb klokken 18 ellers er det ikke noe Fifa før Torsdag eventuelt.Jeg fikk mitt spill fra Gamezone i dag.Neida, jeg venter fortsatt i spenning på mail selv, men jeg fikk deg til å lure nå ha ha.<BR>Må ikke tulle med sånt! Men ja vi får vente på mail. De burde sende de i dag. De skrev på mail også at spillet kom på lage i dag og de skulle sende videre med en gangBare de får sendt det sånn innenfor rimelig tid i dag (før 16.00) så burde de aller fleste ha det i morgen. A-post i Norge tar 1-2 dager hvorpå 2 dager skjer når det sendes fra sør til nord.edit: det vil si 90% av tilfellene.. Endret 28. september 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er forlan bedre enn både Torres og Gerrard ? haha Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Ikke noe mail enda fra Gamezone, forventer nesten på en mail før eg ferdig på jobb klokken 18 ellers er det ikke noe Fifa før Torsdag eventuelt. Jeg fikk mitt spill fra Gamezone i dag. Neida, jeg venter fortsatt i spenning på mail selv, men jeg fikk deg til å lure nå ha ha. Må ikke tulle med sånt! Men ja vi får vente på mail. De burde sende de i dag. De skrev på mail også at spillet kom på lage i dag og de skulle sende videre med en gang Fikk mail om at min kopi var sendt ihvertfall. Endret 28. september 2010 av CptZiggy Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Forlan har vel fått mye kred for at han ble kåret til bestemann i VM - i tillegg til en god sesong for klubblaget. Det vil endre seg med live seasons uansett, men dette er stats ved release.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå