Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Navnet kommer av ballen jeg lagde av leggskinteipen jeg brukte, Teipballen vokste i 2 år før den var for tung til å ta med på kamp og trening. Veide vel rundt 4 kilo, var større enn en trikseball og var så hard at den kunne knuse is. True story. Skulle hatt den som avatar egentlig..

 

Offtoppic over and out.

 

Jeg har en teipball.

 

Satser på å få spillet i morgen, ellers begynner jeg antagelig å grine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe mail enda fra Gamezone, forventer nesten på en mail før eg ferdig på jobb klokken 18 ellers er det ikke noe Fifa før Torsdag eventuelt.

 

 

Jeg fikk mitt spill fra Gamezone i dag.

Neida, jeg venter fortsatt i spenning på mail selv, men jeg fikk deg til å lure nå ha ha.

 

 

Må ikke tulle med sånt! Men ja vi får vente på mail. De burde sende de i dag. De skrev på mail også at spillet kom på lage i dag og de skulle sende videre med en gang

Lenke til kommentar
<BR>
<BR>
Ikke noe mail enda fra Gamezone, forventer nesten på en mail før eg ferdig på jobb klokken 18 ellers er det ikke noe Fifa før Torsdag eventuelt.
Jeg fikk mitt spill fra Gamezone i dag.Neida, jeg venter fortsatt i spenning på mail selv, men jeg fikk deg til å lure nå ha ha.<BR>
Må ikke tulle med sånt! Men ja vi får vente på mail. De burde sende de i dag. De skrev på mail også at spillet kom på lage i dag og de skulle sende videre med en gang
Bare de får sendt det sånn innenfor rimelig tid i dag (før 16.00) så burde de aller fleste ha det i morgen. A-post i Norge tar 1-2 dager hvorpå 2 dager skjer når det sendes fra sør til nord.

edit: det vil si 90% av tilfellene..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Ikke noe mail enda fra Gamezone, forventer nesten på en mail før eg ferdig på jobb klokken 18 ellers er det ikke noe Fifa før Torsdag eventuelt.

 

 

Jeg fikk mitt spill fra Gamezone i dag.

Neida, jeg venter fortsatt i spenning på mail selv, men jeg fikk deg til å lure nå ha ha.

 

 

Må ikke tulle med sånt! Men ja vi får vente på mail. De burde sende de i dag. De skrev på mail også at spillet kom på lage i dag og de skulle sende videre med en gang

Fikk mail om at min kopi var sendt ihvertfall.

Endret av CptZiggy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...