Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan Marcelo så ut på demoen så kan ikke si noe om det.

3. draktene til Real er med.

Jeg sliter med å se forskjell på farger så kan ikke si så mye om Vapor skoene, men når jeg unlocka en greie med VP min i stad så fikk jeg grønne sko, og blant dem så var Vapor skoene. Så det er grønne vapor sko som du kan sette på VP og på andre spillere. Enkelte spillere har andre sko som det ikke går ann å gi til andre spillere. F. eks så hadde Valdes i fjor svarte Legend sko, men de gikk ikke ann å få til VP eller til andre spillere.

 

Statsa til gutta.

De Rossi-82

Santon-76(som vingback, godt mulig han er litt bedre som vanlig back=

Lukaku-74

Takker så meget!

Endret av Mmathisen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært flott om folk skrev litt om hvor de har bestilt spillet i fra når de skriver at spillet er sendt.

 

Husk at flere kanskje har bestilt fra samme plassen og ønsker tidlig å finne ut om det tilsynelatende ikke er nok kopier til dem :)

 

EDIT: Sjekket mailen min, spillet er sendt fra CDON.

De har dog lager i Sverige, så kan vel regne med å ha spillet på Onsdag om jeg er heldig.

Hmm, ved nermere ettertanke så er det vel kanskje ikke i Bergen før Torsdag.

 

Ble markert som sendt klokken 1830 i kveld, posten går nok ikke ut fra cdon før i morgen, så ligger det på postsortering i Oslo på Onsdag før det tar veien til Bergen på Torsdag. Det blir vel rettere postgangsberegning.

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar

Er første gang jeg bestiller fra CDON, er det noen på vestlandet, type Bergen som kanskje kan si litt om leveringstid tidligere ?

fra varen er sendt, til den ligger i postkassa ?

 

Håper ikke det er slik som med vanlige postPAKKER, som blir liggende en hel forbanna dag på postsorteringsterminalen i Bergen før den havner på det lokale postkontoret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...