Mmathisen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Vet ikke helt hvordan Marcelo så ut på demoen så kan ikke si noe om det. 3. draktene til Real er med. Jeg sliter med å se forskjell på farger så kan ikke si så mye om Vapor skoene, men når jeg unlocka en greie med VP min i stad så fikk jeg grønne sko, og blant dem så var Vapor skoene. Så det er grønne vapor sko som du kan sette på VP og på andre spillere. Enkelte spillere har andre sko som det ikke går ann å gi til andre spillere. F. eks så hadde Valdes i fjor svarte Legend sko, men de gikk ikke ann å få til VP eller til andre spillere. Statsa til gutta. De Rossi-82 Santon-76(som vingback, godt mulig han er litt bedre som vanlig back= Lukaku-74 Takker så meget! Endret 27. september 2010 av Mmathisen Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er jeg sykt heldig, så får jeg Fifa i morra, men får det nok iallefall på Onsdag Fikk mail på at det var sendt idag nå : ) Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da var FIFA11 i hus. Nå blir det spilling. 1 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da var FIFA11 i hus. Nå blir det spilling. Last opp ett bilde av spillet da Lenke til kommentar
FKHaugesunds Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Heisann! Lurte på om du kunne skrive opp FK Haugesunds spillere og skills/overall? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Topp 10: Sørensen-63 Lisen-62 Pelu-62 Kristiansen-60 Djurdic-60 Savolainen-60 Christensen-60 Mæland-59 Sørum-59 Victorien-59 Eike-59 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da var FIFA og finne i Engelsk på nettet! Endelig! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Du er rask ute må jeg si, fra en som ikke har tilgang til en moddet xbox Skal bli digg å bli kvitt tysk språk, men får jo det lovlige spillet på Torsdag så veit egentlig ikke om det er vits med 3 FIFA11 spill. Lenke til kommentar
Mmathisen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Noen som har utstyr, mulighet og lyst til poste video/bilde av Marcelo i 3.drakta til Real Madrid? Så får jeg slått to fluer i en smekk på ting jeg lurer på Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Du er rask ute må jeg si, fra en som ikke har tilgang til en moddet xbox Skal bli digg å bli kvitt tysk språk, men får jo det lovlige spillet på Torsdag så veit egentlig ikke om det er vits med 3 FIFA11 spill. fått låne en moddet xbox Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager. :-D WOHO! Aka. jeg har spillet imorgen om posten ikke finner ut at de skal være teite Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 og hvor har så du bestillt ? selv har jeg bestilt på elkjøp og sitter å venter på mailen selv men har ikke kommet noen mail her Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Hadde vært flott om folk skrev litt om hvor de har bestilt spillet i fra når de skriver at spillet er sendt. Husk at flere kanskje har bestilt fra samme plassen og ønsker tidlig å finne ut om det tilsynelatende ikke er nok kopier til dem EDIT: Sjekket mailen min, spillet er sendt fra CDON. De har dog lager i Sverige, så kan vel regne med å ha spillet på Onsdag om jeg er heldig. Hmm, ved nermere ettertanke så er det vel kanskje ikke i Bergen før Torsdag. Ble markert som sendt klokken 1830 i kveld, posten går nok ikke ut fra cdon før i morgen, så ligger det på postsortering i Oslo på Onsdag før det tar veien til Bergen på Torsdag. Det blir vel rettere postgangsberegning. Endret 27. september 2010 av Solsviken Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da var FIFA11 i hus. Nå blir det spilling. Last opp ett bilde av spillet da 3 Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 og hvor har så du bestillt ? selv har jeg bestilt på elkjøp og sitter å venter på mailen selv men har ikke kommet noen mail her Sendt fra CDON klokken 09:30, hadde forhåndsbestilt det 5. Mai :-) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Gnierne hos ledfal sender vel først på torsdag. Retards. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er første gang jeg bestiller fra CDON, er det noen på vestlandet, type Bergen som kanskje kan si litt om leveringstid tidligere ? fra varen er sendt, til den ligger i postkassa ? Håper ikke det er slik som med vanlige postPAKKER, som blir liggende en hel forbanna dag på postsorteringsterminalen i Bergen før den havner på det lokale postkontoret. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da var FIFA11 i hus. Nå blir det spilling. Last opp ett bilde av spillet da Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har bestilt fra Platekompaniet, håper de har sendt det idag også. Hakke fått no mail, så regner ikke med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå