IcedInsanity Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 De har lager i Kristiansand, 28 er datoen de får spillet på lager. Visstnok..... Lenke til kommentar
haabuer Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg forstod det sånn som at Gamezone får spillet og leverer det videre den 28. Da har folk flest det i posten den 29 eller 30 sept. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvor utbredt er det å spille med assisted på alt her inne egentlig? Har inntrykk av at det kanskje er flere som gjør det enn jeg først trodde. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Husket med Dead Rising 2 så tok det 1 dag fra det ble sendt fra gamezone. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10036820 Vg sin test av Fifa11 Endret 27. september 2010 av Raul07 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvor utbredt er det å spille med assisted på alt her inne egentlig? Har inntrykk av at det kanskje er flere som gjør det enn jeg først trodde. Vil tro de fleste spiller assisted/semi-assisted online da det i stor grad er vanskelig å konkurrere med Manual mot Assisted. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Prøvde noen kamper med alt på manual i FIFA 09 - ble overkjørt på nett. Fikk ikke flyt i det hele tatt. Mulig det er lettere nå, ettersom pasninger uansett må siktes bedre inn. Jeg tror uansett at det blir semi og assisted på de fleste valgene nedover. Minimal autobytte av spillere, samt mulighet til å velge om innlegg skal til lengste/nærmeste må jeg ha.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Manuel mot Manuel er kult, Manuel mot assisted er lame og umulig. De burde fjernet assisted og hatt semi som default. Men nytt for året er et eget head to head leaderboard for folk som spiller med manuell så blir nok litt mer av det online i år. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Ikke legg for mye i overallen i stats! En spiller som er rangert 79, kan godt hende at du syns er bedre enn en som er 83. Det går veldig mye på smak og behag. Nå er Berbatov ironisk nok nedgradert fra 85 i Fifa 10 til 82 nå i Fifa 11, på tross av å være dårlig i fjor og meget god i år. Men Berbatov er et godt eksempel uansett. Han er nok en spiller som man enten elsker eller hater. Han er nærmest treg, så mange vil ikke like han. Men han er meget teknisk, så spillere som er flinke på driblinger vil kunne gjøre det meget bra med han. Sanchez som det har blitt sagt på tråden at er 76, føles sikkert mye bedre enn statsen skulle tilsi, grunnet farten og teknikken. Spesielt nå med Personality+, så vil følelsen av hver enkelt spiller være enda mer variert. En spiller som har høy avslutnings-ferdigheter (88+), kan det godt tenkes at du ikke klarer å finne den gode målteften med. Mens du scorer ofte med en som har 75-80 i avslutninger. Med en spiller kan du score mange når du plasserer skuddene, med andre kan du slite større med det mens du scorer mye med vanlig skudd. En del går på vaner, men mye handler også om spillestilen din. Høyere stats er ikke automatisk likt som beste spiller. Det spørs også mye hvordan man bruker spillerne. Statsene er bare overall, ikke etter DITT bruk. Bruker man en spiss som skal utfordre bakrommet, så ville jo Berbatov trolig vært rundt 70 i stats til den funksjonen. Selv om Skjelbred har 77 i stats til sin posisjon, så tviler jeg også på at han oppleves som bedre enn Sanchez! Endret 27. september 2010 av Lansky Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Håper inderlig de sender det ut idag så jeg har det til onsdag, helst imårra. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Noen som har kontaktet Lefdal og/eller vet når de sender ut? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Det har jo ikke release før den 30 så om dere får det før er jo det bare bonus : P Burde ikke klage på leveranse eller noe for det Men tror Lefdal sender en mail når spillet er sendt. Endret 27. september 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Noen som har kontaktet Lefdal og/eller vet når de sender ut? Har sendt spm til Lefdal angående d, men har ikke fått svar Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Noe jeg har glemt å nevne. Man KAN bytte til keeper når man spiller vanlige kamper. Vet ikke hvilken knapper det er, men har skjedd med meg en gang. Mulig det gikk fordi vi spilte 2 mot 2, men det gikk i alle fall da. Dette MÅ noen finne ut åssen man gjør. Si ifra hvis du finner det ut! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ja, fort deg! Før alle andre får spillet og kan finne det ut selv. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvor utbredt er det å spille med assisted på alt her inne egentlig? Har inntrykk av at det kanskje er flere som gjør det enn jeg først trodde. Spiller med det meste på semi. Innleggene blir mer presise enn semi synes jeg, men er vel en vanesak. Spiller jeg med assisted på innlegg går de som regel til feil mann. Kanskje jeg prøver å gå over til manuell iløpet av Fifa 11, men tror det kreves mer konsentrasjon enn vanlig. Men om du mestrer manuell så har du jo en liten fordel. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ok, og imellomtiden får vi ta for oss det viktige her i livet: Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hva med å lage en diskusjon.no liga? Spille mot hverandre og bli gode, istedet for å spille mot Heinrich Muller bosatt i Chile med ISDN linje.. Så deler vi tips/tricks her inne Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er med på liga, men når det er for mange over for lang tid blir det bare kluss. Noen som er veldig aktive og noen som spiller tilnærma ingenting osv. Er gira på å teste ut mer onlinemuligheter dette året. Har så og si bare spilt head on head matches siden Fifa 08, og bittelitt Be a Pro. Gira på å prøve ut klubbgreiene og ligaer osv. PSN: CptZiggy Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Vi har allerde en FIFA cup på forumet, så jeg er ikke så intressert i en liga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå