Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Etter å ha studert en video virker det som dem har oppdatert utseende til Marcelo fra demoen og til en video jeg så på nett(hvor bl.a Özil var med). Så kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Og er 3.draktene til Real Madrid med? Til slutt, ser at f.eks. Modric spiller med de grønne Nike Vapor, noen som vet hvordan dette fungerer i forhold til at det bare er rosa/røde som er med? Noen som kan sjekke statsene til; De Rossi, Davide Santon og Romelu Lukaku?

Takker for all info :-)

Endret av Mmathisen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testa så vidt keeper- funksjonen i arena på demoen (trykk select i arena, for de som ikke vet det), ble veldig skuffa.. Han slenger seg jo uansett, da er litt av poenget borte.. Håper det er litt bedre i fullversjonen :)

 

I fullversjonen skal det være mulighet for å slå på manuell på redninger. Ser det er med i demoen og, men har ikke noe effekt for arena.

Lenke til kommentar

Testa så vidt keeper- funksjonen i arena på demoen (trykk select i arena, for de som ikke vet det), ble veldig skuffa.. Han slenger seg jo uansett, da er litt av poenget borte.. Håper det er litt bedre i fullversjonen :)

 

I fullversjonen skal det være mulighet for å slå på manuell på redninger. Ser det er med i demoen og, men har ikke noe effekt for arena.

 

Har desverre ikke noe å si. De slenger seg selv på manuell både i arenaen og i kamp. Derimot redder du aldri hvis et skudd går litt til siden og du trykker feil vei eller for sent/for tidlig. Så du må satse til tiktig tid og til riktig vei, men keeper slenger seg rett vei uansett.

Lenke til kommentar

Eg sendte en melding faktisk eg til Gamezone. Fikk spillet inn i dag eller i morgen. De skrev også at de hadde vært så heldige med å få spillet inn en del dager før release. Ble sendt ut med en gang new_woot.gif

 

 

N'Huh? Håper det kommer i morgen, senest onsdag. Jeg har planlagt hele uka mi rundt Fifa 11:

 

Dag 1:

Skru av telefonen og jage ut samboeren min.

Bæsje og lese manualen mens jeg installerer på HD (X360)

Lage en pro og melde ham inn i VIF

Starte Career med VIF - Sesongmål: serieseier og kvalifisert for Europa.

Spille masse kamper

 

Dag 2:

Spille masse kamper

 

Dag 3

Spille enda flere kamper

Lufta bikkja

 

Dag 4

Spille flere kamper

Dusje

 

osv osv..

 

Det er mulig jeg må si opp jobben også, får se an tiden.

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Eg sendte en melding faktisk eg til Gamezone. Fikk spillet inn i dag eller i morgen. De skrev også at de hadde vært så heldige med å få spillet inn en del dager før release. Ble sendt ut med en gang new_woot.gif

 

 

N'Huh? Håper det kommer i morgen, senest onsdag. Jeg har planlagt hele uka mi rundt Fifa 11:

 

Dag 1:

Skru av telefonen og jage ut samboeren min.

Bæsje og lese manualen mens jeg installerer på HD (X360)

Lage en pro og melde ham inn i VIF

Starte Career med VIF - Sesongmål: serieseier og kvalifisert for Europa.

Spille masse kamper

 

Dag 2:

Spille masse kamper

 

Dag 3

Spille enda flere kamper

Lufta bikkja

 

Dag 4

Spille flere kamper

Dusje

 

osv osv..

 

Det er mulig jeg må si opp jobben også, får se an tiden.

 

 

Du er galen! Men helt enig. Blir mye Fifa kamper... Ja satser vel selv på Onsdagen. hvis de får det inn i dag så er det mulig at du allerede har det i morgen om du ikke bor så altfor langt i fra Gamezone sitt lager

Lenke til kommentar

Eg sendte en melding faktisk eg til Gamezone. Fikk spillet inn i dag eller i morgen. De skrev også at de hadde vært så heldige med å få spillet inn en del dager før release. Ble sendt ut med en gang new_woot.gif

 

 

N'Huh? Håper det kommer i morgen, senest onsdag. Jeg har planlagt hele uka mi rundt Fifa 11:

 

*

N'snip

*

 

Det er mulig jeg må si opp jobben også, får se an tiden.

 

 

Du er galen! Men helt enig. Blir mye Fifa kamper... Ja satser vel selv på Onsdagen. hvis de får det inn i dag så er det mulig at du allerede har det i morgen om du ikke bor så altfor langt i fra Gamezone sitt lager

 

Vet ikke hvor de har lageret sitt..

Jeg bor i Akershus, så jeg håper på onsdag, men realistisk sett kommer det først på torsdag. Har ikke fått mail fra Gamezone vedr bestillingen, men datoen er satt til i morgen hva nå enn det betyr for noe..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...