Mmathisen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Etter å ha studert en video virker det som dem har oppdatert utseende til Marcelo fra demoen og til en video jeg så på nett(hvor bl.a Özil var med). Så kan noen bekrefte eller avkrefte dette? Og er 3.draktene til Real Madrid med? Til slutt, ser at f.eks. Modric spiller med de grønne Nike Vapor, noen som vet hvordan dette fungerer i forhold til at det bare er rosa/røde som er med? Noen som kan sjekke statsene til; De Rossi, Davide Santon og Romelu Lukaku? Takker for all info :-) Endret 26. september 2010 av Mmathisen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Testa så vidt keeper- funksjonen i arena på demoen (trykk select i arena, for de som ikke vet det), ble veldig skuffa.. Han slenger seg jo uansett, da er litt av poenget borte.. Håper det er litt bedre i fullversjonen I fullversjonen skal det være mulighet for å slå på manuell på redninger. Ser det er med i demoen og, men har ikke noe effekt for arena. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 I den turorialen for BAG sier dem jo og viser at hvis du slenger deg for tidlig, vil du miste kontrollen og det bil antagelig bli mål og da må det jo være mulig å slenge seg for tidlig. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Gamer.no har testa spillet. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Går det ikke an å søke på ordrenummer på elkjop.no om jeg ikke bestillte som kunde? Bestillte først og så laga en konto.. Ser også at de har bekreftet dato 10.10 nå, og har ikke fått noen mail om når de skal sende noe, vil det si at jeg ikke får fra første sending? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) det er vel 10.10 for de som bestiller nå. siden lageret er trolig tomt. Endret 27. september 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Spillet pleier vel å komme dagen før release når man har forhåndsbestilt? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Testa så vidt keeper- funksjonen i arena på demoen (trykk select i arena, for de som ikke vet det), ble veldig skuffa.. Han slenger seg jo uansett, da er litt av poenget borte.. Håper det er litt bedre i fullversjonen I fullversjonen skal det være mulighet for å slå på manuell på redninger. Ser det er med i demoen og, men har ikke noe effekt for arena. Har desverre ikke noe å si. De slenger seg selv på manuell både i arenaen og i kamp. Derimot redder du aldri hvis et skudd går litt til siden og du trykker feil vei eller for sent/for tidlig. Så du må satse til tiktig tid og til riktig vei, men keeper slenger seg rett vei uansett. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kjenner at spenningen stige når eg tenke på Fifa11, håpe Gamezone sender så fort de får spillet på lager. Så har eg det på Onsdag/Torsdag. Fri hele helgen så blir MYE Fifa! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hater ventetiden, hater den så inderlig. Spesielt den siste uka! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ikke lenge igjen nå ja. Skal bli pils, Fifa og Premier League hele helga på meg. Har høstferie i hele neste uke også så det passer bra. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hehe ventetiden er ikke enkelt... Glad eg har en del jobb fram til Torsdag. Blir nesten bedre å være på jobb en hjemme Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Eg sendte en melding faktisk eg til Gamezone. Fikk spillet inn i dag eller i morgen. De skrev også at de hadde vært så heldige med å få spillet inn en del dager før release. Ble sendt ut med en gang Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 En fjerde nett-type er oppdaget. Rektangulær type Mexico VM '86. Jeg er nerd nok til å 'gasm av slikt. Nå må jeg få spillet snart... http://forum.ea.com/uk/posts/list/9560.page Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Eg sendte en melding faktisk eg til Gamezone. Fikk spillet inn i dag eller i morgen. De skrev også at de hadde vært så heldige med å få spillet inn en del dager før release. Ble sendt ut med en gang N'Huh? Håper det kommer i morgen, senest onsdag. Jeg har planlagt hele uka mi rundt Fifa 11: Dag 1: Skru av telefonen og jage ut samboeren min. Bæsje og lese manualen mens jeg installerer på HD (X360) Lage en pro og melde ham inn i VIF Starte Career med VIF - Sesongmål: serieseier og kvalifisert for Europa. Spille masse kamper Dag 2: Spille masse kamper Dag 3 Spille enda flere kamper Lufta bikkja Dag 4 Spille flere kamper Dusje osv osv.. Det er mulig jeg må si opp jobben også, får se an tiden. Endret 27. september 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Eg sendte en melding faktisk eg til Gamezone. Fikk spillet inn i dag eller i morgen. De skrev også at de hadde vært så heldige med å få spillet inn en del dager før release. Ble sendt ut med en gang N'Huh? Håper det kommer i morgen, senest onsdag. Jeg har planlagt hele uka mi rundt Fifa 11: Dag 1: Skru av telefonen og jage ut samboeren min. Bæsje og lese manualen mens jeg installerer på HD (X360) Lage en pro og melde ham inn i VIF Starte Career med VIF - Sesongmål: serieseier og kvalifisert for Europa. Spille masse kamper Dag 2: Spille masse kamper Dag 3 Spille enda flere kamper Lufta bikkja Dag 4 Spille flere kamper Dusje osv osv.. Det er mulig jeg må si opp jobben også, får se an tiden. Du er galen! Men helt enig. Blir mye Fifa kamper... Ja satser vel selv på Onsdagen. hvis de får det inn i dag så er det mulig at du allerede har det i morgen om du ikke bor så altfor langt i fra Gamezone sitt lager Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Noe jeg har glemt å nevne. Man KAN bytte til keeper når man spiller vanlige kamper. Vet ikke hvilken knapper det er, men har skjedd med meg en gang. Mulig det gikk fordi vi spilte 2 mot 2, men det gikk i alle fall da. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Noe jeg har glemt å nevne. Man KAN bytte til keeper når man spiller vanlige kamper. Vet ikke hvilken knapper det er, men har skjedd med meg en gang. Mulig det gikk fordi vi spilte 2 mot 2, men det gikk i alle fall da. Men du har vel ikke mulighet til å bytte tilbake til en utespiller igjen da, eller? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jo, det som skjedde hos oss. En av oss ble keeperen, vi løp inn i mål med keeperen før vi bytta for harde livet slik at vi ble en utespiller igjen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Eg sendte en melding faktisk eg til Gamezone. Fikk spillet inn i dag eller i morgen. De skrev også at de hadde vært så heldige med å få spillet inn en del dager før release. Ble sendt ut med en gang N'Huh? Håper det kommer i morgen, senest onsdag. Jeg har planlagt hele uka mi rundt Fifa 11: * N'snip * Det er mulig jeg må si opp jobben også, får se an tiden. Du er galen! Men helt enig. Blir mye Fifa kamper... Ja satser vel selv på Onsdagen. hvis de får det inn i dag så er det mulig at du allerede har det i morgen om du ikke bor så altfor langt i fra Gamezone sitt lager Vet ikke hvor de har lageret sitt.. Jeg bor i Akershus, så jeg håper på onsdag, men realistisk sett kommer det først på torsdag. Har ikke fått mail fra Gamezone vedr bestillingen, men datoen er satt til i morgen hva nå enn det betyr for noe.. Endret 27. september 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå