Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Vi kan bare legge det dødt, er ikke noe vits å diskutere det når vi tydeligvis har forskjellige meninger;)

Forskjellige meniger, vi har strengt tatt ikke hørt din mening da :p

 

Edit: trenger ikke dra det lenger egentlig. Noen som vet overall på Wilshere og Ramsey ?

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Det jeg mente er at det ikke betyr så mye for meg hvilken stats tippeliga lagene har. Jeg ville bare si at det er mer spenende hvor god Zlatan, Ronaldinho, Ronaldo og gjengen er, enn hvor god Skjelbred er. Ja jeg skjønner at det kan være morsomt å vite, men for meg vil jeg helle vente til spillet kommer med å finne det ut. Nå er det morsomt å bruke Ronaldo og se hva du kan gjøre med han!

Lenke til kommentar

Jeg synes iallfall det er veldig artig å se hvordan de som lager spillene oppfatter den norske ligaen ifht nivået i de internasjonale store ligaene. Spesielt etter de to foregående sesongene med 16 lag, synes jeg nivået i Norge har vært veldig dårlig og utrolig ujevnt, om man ser bort fra rbk, som da heller ikke har gjort det store internasjonalt de heller.

 

En skulle egentlig tro at de fleste brydde seg om dette, men de fleste nordmenn flykter til utlandet for å se engelsk fotball og bryr seg katta om lokalklubbene deres går konk. Som jeg oppfatter det iallfall.

Lenke til kommentar

Eg latterligjør ingen av dere, hverken om dere vil vite stat's om TL, PL eller Adeccoliglag. Eg latterligjør dere fordi dere tyter og maser og STATS på ett spill som dere alle får om noen få dager. Er det så forbanna intr å vite stats'ene til Bugge Pettersen NÅ?

 

Eg mener, det er så ufattelig mye annet eg heller ser frem til med Fifa 11 enn hvordan Ronaldo ligger an iforhold til Messi eller Eto'o, og hvorfor folk er så desperate etter å få vite det NÅ er helt uforståeligt.

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...