Teipball Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Tromsø og Henry får vente litt, ser på Real Madrid - Levante akkurat nå. Prøvde å spille en kamp i mål nå, skjedde lite, selv om jeg spilte med Vålerenga mot Barcelona på Legendary. Følte at spilleren slang seg uansett om om jeg tok spaken eller ikke. Så er nok ikke helt manuelt. Litt skuffende. Skal teste det videre etterpå. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Har du gidd til å sjekke hva Eto'o har i de forskjellige posisjonene? Burde definitvt hatt 85, iallefall, tilogmed på flanken. Ronaldinho med 87? Mistenker at EA ikke har sett særlig mye Serie A. Endret 25. september 2010 av Herthugen 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er det virkelig SÅ livsviktig å få vite disse statsene at folk ikke klarer vente 3-4 til de selv får spillet? Hva skal dere gjøre når dere får vite statsene liksom? Gå i noen dager å tenke " Å fyttikatta Moa har 76 i overall, klarer neeeesten ikke vente til spillet kommer " ? 2 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Tromsø og Henry får vente litt, ser på Real Madrid - Levante akkurat nå. Prøvde å spille en kamp i mål nå, skjedde lite, selv om jeg spilte med Vålerenga mot Barcelona på Legendary. Følte at spilleren slang seg uansett om om jeg tok spaken eller ikke. Så er nok ikke helt manuelt. Litt skuffende. Skal teste det videre etterpå. sikker på at det ikke går an å stille på noen innstillinger eller noe? Tromsø og Henry får vente litt, ser på Real Madrid - Levante akkurat nå. Prøvde å spille en kamp i mål nå, skjedde lite, selv om jeg spilte med Vålerenga mot Barcelona på Legendary. Følte at spilleren slang seg uansett om om jeg tok spaken eller ikke. Så er nok ikke helt manuelt. Litt skuffende. Skal teste det videre etterpå. sikker på at det ikke går an å stille på noen innstillinger eller noe? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er det kommet noen flere stadioner enn det som var i 10? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er det virkelig SÅ livsviktig å få vite disse statsene at folk ikke klarer vente 3-4 til de selv får spillet? Hva skal dere gjøre når dere får vite statsene liksom? Gå i noen dager å tenke " Å fyttikatta Moa har 76 i overall, klarer neeeesten ikke vente til spillet kommer " ? This. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 På demoen så er det innstillinger for keeper (der du stiller på manuelle pasninger osv.) Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Her har du btw Lunatic, andre omgang fra Tottenham-Man utd http://www.youtube.com/watch?v=NQbzu0EUSuo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Her har du btw Lunatic, andre omgang fra Tottenham-Man utd http://www.youtube.com/watch?v=NQbzu0EUSuo Uhm..takk? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 faen united tapte Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Åaaaahh, sryy mente ikke deg lunatic, mente olehenri, blande dokker en del med bilder o.s.v srry, mente ole henri Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ja, det er viktig Lunatic. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Eg har da ikke samme avatar som Ole heller eg da men Takker uansett, fikk nå sett den eg også Ja, det er viktig Lunatic. Ja nettopp Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er det kommet noen flere stadioner enn det som var i 10? Dette lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Åboi åboi åboi, snart kommer spillet mitt - da skal jeg sjekke stats hele kvelden istedenfor å spille kamper.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 " Å fyttikatta Moa Ronaldinho har 76 87 i overall, klarer neeeesten ikke vente til spillet kommer " ? 3 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvorfor driver noen å snakker om at de gleder seg til Tirsdag osv, er det ikke Fredag det slippes, og naturlig å tro at spillet ligger i postkassa tiiiiiidligst onsdag, mer sannsynlig torsdag, og for de fleste fredagen ? De som har det allerede, bl.annet teipbit ... er det pirat versjonen ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 " Å fyttikatta Moa Ronaldinho har 76 87 i overall, klarer neeeesten ikke vente til spillet kommer " ? Åjaaaaaa, DA skjønner eg hvorfor folk maser så inni svarte om stats. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 SKjønner at mange er spent på hvor gode de beste er i FIFA, men å begynne å lure på hvor gode tippeliga lagene er, er vel litt rart : P Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 SKjønner at mange er spent på hvor gode de beste er i FIFA, men å begynne å lure på hvor gode tippeliga lagene er, er vel litt rart : P Hvorfor er det rart? Jeg spiller ikke med andre enn Rosenborg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå