Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Statistikken som popper opp før hvert bytte er meningsløst nok i seg selv, men den er i tillegg feil. Alle har enten 0% eller 100% fullførte pasninger.

 

Har hatt mange på 75 og lignende jeg, men kommentatoren sier alltid at det er "possession" statestikken som vises, men dette regner jeg med at blir fikset :p

Lenke til kommentar

Kom gjerne med informasjon, Teipball, men kanskje du kan kaste det inn i en spoiler. Det er kanskje ikke alle som vil ha det røpet før spillet egentlig kommer ut. Jeg er veldig interessert.

 

Edit:

 

Jeg slenger med et par spørsmål:

 

Hvordan føles dribling i forhold til 10?

 

Hvor mange stjerner har Robinho, Zlatan, Ronaldinho, Neymar, Fellah, Singh, Rooney, Nani og Giggs?

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Litt om FIFA 11

 

 

 

Spilt en kamp nå, og bare etter den ene kampen merker jeg betydelig forskjeller.

- Skudd, på demoen fikk jeg følelsen av at alle skudd var lompeskudd og alle spillerne skjøt dårlig. Nå får spillerene til ordentlige skudd og det virker enda mer realistisk.

- Dødball. Hvis du synes dommeren blåste med engang i demoen, frykt ikke. Dette er nå rettet opp.

- Fart. Jeg og mange fler synes man merket for lite til forskjell på farten til Ronaldo vs Pyoul f.eks. Nå kan man tydelig se at bruker man høyre stikken "Parkere" Roanaldo nærmest Pyoul.

- highlights I demoen fikk jeg MAKS opp 3 highlights, vel i løpet av den kampen jeg spilte nå fikk jeg 10 stk: p og det ble bare 2 mål ;) nydelig

- Spilleforståelse. Sitter igjen med at spillerene leser mye bedre spillet du vil spille og starter løp og gir mye mer muligheter. F.eks. til vanlig så vil spissen stå sammen med midtbana på utspark, men nå starta faktisk spissen og løpe før det hadde blitt noen duel og dermed kunne spilleren på laget slå passning bak forsvaret.

- Selvmål. (Klarte faktisk å få det i første kampen) Men uansett, på demoen så kunne jeg få en pasning fra motstanderen å være uheldig og heade den i eget mål. Da ble målet creditert til motstandern, selv om jeg åpenbart lagde selvmålet. Nå er dette fikset opp i.

- Velge keeper i Arena

- Man kan velge hvem som skal dømme kampen. Og uten at jeg skjønner for mye tysk, så avhenger det av dommeren hvor lett det blir frispark etc.

- Hands kan jeg ikke si noe om enda, ettersom den handsen jeg har fått mot meg nå har vært ganske klar.

- Mottak. Jeg kan ikke huske at mottaka var så avhengi av pasning og posisjon til spilleren. Hvis pasningen er dårlig må spillerene strekke seg osv blir mottaket deretter. Samme blir hvis han demper på låret i storfart. Da kan ballen komme meter foran. Jeg husker ikke at den var så realistisk på demoen, men den her var jo genial! Fikk ordentlig fotball følelse!

 

Men fyfaen for et fotballspill!!! :D

 

 

 

Antall stjerner:

Robinh(5) , Zlatan (4), Ronaldinho (5), Neymar (5), Fellah (4), Singh (3), Rooney (3), Nani (5) og Giggs (3)

 

Ser at Di Maria har gått ned fra 5 som han hadde i demoen til 4 ;)

 

Både Bébé og Eikrem er med i Man Utd troppen!

Endret av Emils1
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mye å svare på, men skal prøve, men husk at jeg skal spille litt selv også :)

 

Russiske lag, i angrep, mitdbane, forsvar

 

Dynamo Moskva har 76-72-72

Lokomotiv har 75-73-72

Rubin har 76-75-72

Spartak har 79-73-73

Zenit har 77-77-76

CSKA har 77-74-73

 

City har 83-80-79 og 4 og 1/2 stjerne

 

Alle statsa på spillerne er tatt inne på den spiller manangment siden, så enkelte spillere er sikkert bedre i en annen en deres opsatte posisjon.

 

Spillerne på City, de beste:

Tevez-86

Silva-85

Given-85

K. Toure-83

Adebayor-83

Hart-82

Milner-81

Baliotelli-81

Lescott-80

Wright Phillips- 80

Santa Cruz- 80

 

Derren Fletcher- 82, husker ikke hva han var før.

 

Topp (x) angrepsspillere:

 

Messi-90

Rooney- 88

Villa -88

Drogba- 88

Ronaldo- 87

Forlan -87(!)

Robben-87

Kaka- 86

Ribery- 86

Sneijder-86

Torres - 86

Tevez- 86

Arshavin - 86

Milito- 86

Lissandro Lopes- 85

Higuain- 85

Zlatan- 85

Iniestea- 85

 

Morsom detalj jeg så nå, Real har ikke reklame på drakten, sikkert fordi det ikke er lov med bettingselskaps reklamer i tyskland, for var vel noe av det samme hvis man hadde norsk språk på 09 eller 10?

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Morsom detalj jeg så nå, Real har ikke reklame på drakten, sikkert fordi det ikke er lov med bettingselskaps reklamer i tyskland, for var vel noe av det samme hvis man hadde norsk språk på 09 eller 10?

 

Stemmer det ja.

Må være en forholdsvis ny regel i Tyskland i så fall, for Werder Bremen hadde B-win som sponsor for et par år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...