Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjedd tre ganger det der i dag, at en spiller takler en annen som har ballen, så faller den andre og hendene kommer borti ballen, så blir det frispark til han som takla.

 

Edit: Også må de rette på at det ikke blir blåst av for pause midt i angrep. En kamerat ble i sta spilt gjennom alene med keeper og skulle bare score, så blei det blåst av. Da lo jeg godt.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Edit: Også må de rette på at det ikke blir blåst av for pause midt i angrep. En kamerat ble i sta spilt gjennom alene med keeper og skulle bare score, så blei det blåst av. Da lo jeg godt.

 

Ja, for det var jo så fordømt jævla morsomt.

Fifa 11 er et spill for psykopater.

 

Spillet er btw konge-bra. Elsker at man endelig an få bruk for spillere som Xavi og Iniesta. Tidligere har det vært 0 forskjell på Martin Andresen og Xavi, det er endelig rettet på.

Lenke til kommentar

Nei, demoen er ikke det ferdige spillet, kan hende bugen er det, og kan hende bugen ikke er der. Demoen er rundt 95 & av det fulle spillet, i alle fall har det blitt sagt før.

 

Derimot så kan spillet ha vært ferdig før overgangsvinduet stengte, og da er f. eks Ozil i Bremen, det som skjer da er at du får spørsmål om en opptatering med en gang du starter spillet også får du oppdatert spilleroverganger.

Lenke til kommentar

Nei, det kan være en oppdatering som du laster ned når du spiller spillet for første gang.

 

 

Ja, enten det eller så er EA helt rå til å spå overgangsmarkedet i verden.

 

 

 

Virker ut som Gamezone er relativt raske å levere ut spill. Bestilte Dead Rising 2 i går klokken 12. Fikk det allerede i dag i posten. Imponerende lite tid...

 

 

Bah. Hadde de vært raske hadde Fifa ligget i postkassa mi i dag.

(Men når det er sagt så er Dead Rising 2 et helt genialt spill. Stooorkoser meg.)

 

 

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...