eveant Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Synes også det er utrolig dumt at man kun kan være 1 mot 1 i hodeduell. Hvis man sender opp hele laget + keeper er det fortsatt bare 1 som kommmer i duellen. På ekte kan man jo hoppe opp 2-3 spillere mot 1 forsvarer. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Synes at det er veldig posetivt at hands kommer inn i spillet, man har også muligheten å slå den av hvis det viser seg å være veldig bugga. Alltid like irriterende når skudd blir blokkert med hånden uten at du får noe for det. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Gleder meg som bare det til Fifa 11, kjenner jeg har utspilt 2010 allerede Endret 25. juni 2010 av uTukt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Synes også det er utrolig dumt at man kun kan være 1 mot 1 i hodeduell. Hvis man sender opp hele laget + keeper er det fortsatt bare 1 som kommmer i duellen. På ekte kan man jo hoppe opp 2-3 spillere mot 1 forsvarer. Og hvor ofte ser du at 2 spisser og 1 midtbanespiller går opp i en duell mot 1 forsvarer? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Man ser ganske ofte at ihvertfall 2 stykker er i duell mot 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Må ha denne i mine innlegg, gått lei av 10 venter på 11. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Synes også det er utrolig dumt at man kun kan være 1 mot 1 i hodeduell. Hvis man sender opp hele laget + keeper er det fortsatt bare 1 som kommmer i duellen. På ekte kan man jo hoppe opp 2-3 spillere mot 1 forsvarer. Og hvor ofte ser du at 2 spisser og 1 midtbanespiller går opp i en duell mot 1 forsvarer? Ofte nok til at det bør være med i Fifa. Litt dumt hvis det ikke skal spille noe rolle hvor mange spillere man har i 16-meter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Uansett hvor mange du har i 16 meteren så er det aldri at 4 spillere går opp i hodeduell mot 1 motspiller. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Det har skjedd at 3 har gjort det og ihvertfall 2! 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det skal jo ikke være umulig å score på hodet heller. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 er ikke umulig heller. må bare være i rett posisjon og time det. ellers være litt heldig også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg greier ikke å score på hodet, eller frispark på Fifa 10. Må spille meg gjennom for at jeg skal score, og lobbingene funker heller ikke lenger Jeg som var så god. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du nevner to av de tingene det er lettest å score på , lobber og frispark Headinger er jeg elendig på, header alltid bakover, men på cornere og innlegg så satser jeg riktig å scorer ofte. Headinger på andre steder på banene derimot, ræva. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du nevner to av de tingene det er lettest å score på , lobber og frispark Headinger er jeg elendig på, header alltid bakover, men på cornere og innlegg så satser jeg riktig å scorer ofte. Headinger på andre steder på banene derimot, ræva. På frispark er jeg vant med å ta andre person frem, siden det var nesten en sikker scoring før. Det funker ikke lenger med meg Lobbingen tar jeg alltid for svak ellers treffer jeg rett i tverrleggeren. Treffer mer tverrlegger enn mål med lobbing, selv om det alltid er gøy og prøve lobbingen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 er ikke umulig heller. må bare være i rett posisjon og time det. ellers være litt heldig også Jeg scorer nok på hodet, men det var egentlig et svar til han som mente at det burde være 2-3 vs 1 spiller i hodedueller.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du nevner to av de tingene det er lettest å score på , lobber og frispark Headinger er jeg elendig på, header alltid bakover, men på cornere og innlegg så satser jeg riktig å scorer ofte. Headinger på andre steder på banene derimot, ræva. På frispark er jeg vant med å ta andre person frem, siden det var nesten en sikker scoring før. Det funker ikke lenger med meg Lobbingen tar jeg alltid for svak ellers treffer jeg rett i tverrleggeren. Treffer mer tverrlegger enn mål med lobbing, selv om det alltid er gøy og prøve lobbingen Hvis jeg tar en ekstra mann fram på frispark så pleier jeg å bruke lb(L1) og rb(R1) samtidig. Får en utrolig fart og skru. Men skyter som oftest et helt vanlig skudd. På lobbene bruker jeg lt(l2) og innlegs knappen. Sikker vinner, prøv det hvis du sliter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du nevner to av de tingene det er lettest å score på , lobber og frispark Headinger er jeg elendig på, header alltid bakover, men på cornere og innlegg så satser jeg riktig å scorer ofte. Headinger på andre steder på banene derimot, ræva. På frispark er jeg vant med å ta andre person frem, siden det var nesten en sikker scoring før. Det funker ikke lenger med meg Lobbingen tar jeg alltid for svak ellers treffer jeg rett i tverrleggeren. Treffer mer tverrlegger enn mål med lobbing, selv om det alltid er gøy og prøve lobbingen Hvis jeg tar en ekstra mann fram på frispark så pleier jeg å bruke lb(L1) og rb(R1) samtidig. Får en utrolig fart og skru. Men skyter som oftest et helt vanlig skudd. På lobbene bruker jeg lt(l2) og innlegs knappen. Sikker vinner, prøv det hvis du sliter. Will do. På frispark trykket jeg r2 og l2, det var sikkert mål for meg. Funker ikke lenger. Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Får håpe de adder at flere prøver å heade på en corner f.eks! Trenger mer random faktor for CPU! Gleder meg ekstremt til Fifa11 siden jeg selv er med å contributer :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå