Armageddon Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Den greia før det foretas et bytte er ubeskrivelig irriterende, fjern dritten. Jeg har overhodet ingen interesse over å se jalla-statistikk som tar masse tid. Det er loadetid som ikke kan fjernes (Panorering rundt stadion i Fifa10). De har prøvd å fylle det med informasjon om kampen, men har ikke lykkes helt. Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 L2 + O = hardt skudd Hva er da et finesseskudd? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 L2 + O = hardt skudd Hva er da et finesseskudd? R1 + O Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 L2+O er vel ingenting? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 L2+O er vel ingenting? Jo litt hardere og mer direkte skudd mener jeg, jeg merker iallefall litt forskjell når jeg bruker den og fyrer av gårde Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Enig i at det blir hardere med L2+O, men 4/5 av gangene ender det opp med at spilleren avbryter skuddet. Var i hvert fall slik for meg på 10'eren. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har aldri brukt L2 når eg skal skyte og eg mener eg skyter mer enn hardt nok uten. Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 bruker så og si alltid L2 + O når jeg skyter, men er vel mer en vanesak pga. skuddfinte i Fifa WC Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 L2+O er vel ingenting? Jo litt hardere og mer direkte skudd mener jeg, jeg merker iallefall litt forskjell når jeg bruker den og fyrer av gårde Akkurat det samme som jeg føler. Føler jeg oftere skårer med den òg. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 har en følelse av at man treffer ballen litt mer rett på med den, har kikket på en del replays når jeg har skutt med og uten det, og virker som at ballen går mer direkte og ikke no særlig skru Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jepp. Personlig føler jeg skårer mye med det, hvis jeg kommer skrått inn med vingen og skyter i nærmeste. Tror det er den eneste måten på å skåre i nærmeste, da tenker jeg etter min egen erfaring. Lenke til kommentar
stianski Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Gleder meg som en unge til å teste bebe å hernandez nå skal også bli digg å forsterke united litt på managerdelen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Fant noe sykt deilig inne på innstillingene da jeg spilte før i ettermiddag. Satt på manual sprint, og jeg slapp den rare, trege aksen de har fra før av. Man velger selv hvor mye fart man skal ha på spilleren, alt etter hvor mye man presser inn sprinteknappen. Dette gjorde FIFA 11 for meg. Var ikke brukbart uten. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Snakker vi demo her nå? På controller innstillinger da isåfal? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ahh, takk for tipset. Skal prøve det ut neste gang jeg spiller. Når det gjelder den irriterende statistikken før hvert bytte, det blir vel fjernet i selve spillet? Husker vi hadde noe slikt i FIFA10-demoen (var vel nærbilder av spillerne som varte i et par sekunder), men så vel aldri igjen til det når spillet kom. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Statistikken er der i stedet for at vi ser stadion. De har vel ikke klart å korte ned lastetiden, så de har stappet inn noe annet der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Statistikken er der i stedet for at vi ser stadion. De har vel ikke klart å korte ned lastetiden, så de har stappet inn noe annet der. Men da man så stadion, kunne man i hvert fall skippe det. Statistikken er ikke mulig å skippe, håper de fikser det til spillet kommer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Pes byr meg midt mellom skinkene. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kunne ikke vært mer enig, men er ikke alle som har samme oppfatning som deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå