Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser folk skriver at de har forhåndsbestilt spillet på Gamezone, har gjort det selv. Gleder meg til å se hvor tidlig eg får det. Bor 90 min fra Bergen så regner med å få det enten Onsdag eller Torsdag.

 

Tirsdag.

 

Tror du eg får det allerede Tirdag Veldig lenge siden eg har forhåndsbestilt på Gamezone. Husker ikke hvordan de levere eg.

 

Du bor ikke langt unna meg så vi to burde få det samme dag ivertfall.

 

Blir ren tipping. Du får det når du kommer ;)

 

Blir ikke ren tipping når du har LITT snøring på tidligere leveringstider og vet hvor lang tid det tar å sende til der du bor.

 

Jeg har forhåndsbestilt fra Lefdal. Skuffer de meg denne gangen og, da er det siste gangen jeg forhåndsbestiller noe derfra. Fikk ikke Forza 3 før ei uke etter release når det kom! :thumbdown: Noen fler som har satt sin lit til Lefdal her?

 

 

Jeg har det.

 

Eg regner med han mente at han hadde satt sin lit til Lefdal ;)

Lenke til kommentar

Jeg har det.

 

Antar at du snakke om at du har Fifa11, ja flott med nedlastning fra nettet. Hadde det selv før. Men ikke nå lengre. Det som er dumt er at man blir bannet etterhvert.

Hahaha, les det siste innlegget på forrige side. Regner med du er blodrød av flauhet og skammer deg i kottet til mora di nå, etter denne tabben. Men det går greit.

Lenke til kommentar

Jeg har det.

 

Antar at du snakke om at du har Fifa11, ja flott med nedlastning fra nettet. Hadde det selv før. Men ikke nå lengre. Det som er dumt er at man blir bannet etterhvert.

Hahaha, les det siste innlegget på forrige side. Regner med du er blodrød av flauhet og skammer deg i kottet til mora di nå, etter denne tabben. Men det går greit.

 

Haha, nei er ikke akkurat flau :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...