Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Platekompaniet slipper det ikke før release-dagen, med mindre det finnes en butikk i indre Troms hvor betjeningen ikke har internett. Tror de er ganske strikse på Platekompaniet. Hvor kjapt spillet kommer til deg varierer hvor du bor. Noen butikker sender ut spillene to dager før release. Andre en dag før. Så er litt lotto om du skal satse på å ha spillet dagen før.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å sende deg ut for å kjøpe pølser, aunmar. Jeg liker forresten både ketchup og sennep så ta gjerne med en til meg.

Finner bare ikke noe godt comeback! :(

 

Jeg kan leve lenge på bragdene mine på Fifa 10. Du blir sikkert mye bedre enn meg på 11. Null stress om jeg blir dårlig. Helt ok. Jepp.

Lenke til kommentar

Fikk bekreftet fra CDON idag at spillet blir sendt ut til meg på mandag :D:D Aka. jeg har det Tirsdag :D:D

Bør få noen venner over hos deg, da. Ellers er ikke spillet noe gøy, etter min mening. Spillet er et kompisspill, og ikke noe annet :) (PS: OG DET ER ET J**** GODT KOMPISSPILL :) )

 

Istedenfor at folk skriver at de er enig eller uenig, så kan de heller anbefale innlegget mitt, så kan jeg heller rope ut hvor mange som gjorde det.. Artig undersøkelse.. diskusjon.no ble plutselig litt mer spennende !

Endret av vinokourov1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det fakta at de sender ut mandag eller er det bare bullshit, med tanke på at du vil få spillet 2 dager før release og det finnes vel regler for sånt? Selv om det selvsakt kan glippe noen ganger.

 

Er ikke så altfor lenge siden en butikk her fikk mektig kjeft av Microsoft for å selge et spill av dem for tidlig

Lenke til kommentar

Er visse spill som kommer med RF i USA og kan derfor brukes her og. Lurte fordi da kan må få spillet den 28 eller før ;)

Og hvordan skulle du rekke å motte dette spillet i tide til release om du bestiller fra USA?

 

Laste det ned når det blir leaka på nettet. Og grunnen til at han spør om det er RF er da fordi han lurer på om han kan laste den NTSC versjonen hvis den blir leaka før. I fjor kom FIFA10 6 dager før release og noe av det samme skjer mest sannsynelig i år.

Lenke til kommentar

Til informasjon har jeg faktisk ikke en XBOX som har mulighet for å spille spill som er lastet ned og jeg har altså forhåndsbestilt FIFA 11.

Men hadde vært gøy å prøvd det før det kommer ut, bare som en slags pre gaming.

Faktisk var vel FIFA 10 ute nærmere en uke eller mer i fjor hvis jeg ikke husker feil.

Og hvis CDON får spillet på mandag og sender det da, burde det ikke være lenge før noen får tak i det.

 

Ikke at jeg har mulighet til å få tak i det : P

Lenke til kommentar

Virke i alle fall som du hadde planer om å laste det ned, ikke at jeg bryr meg ikke, for jeg har den muligheten, og de fleste kan nok tenke seg hva jeg gjør. men my bad...

 

6 dager før release er nesten en uke, så ja nærmere en uke i fjor..

 

Selvføgelig skaffer jeg meg FIFA 11 før hvis det kommer før. Er ikke noe stress det ;)

Betaler uansett for det på releasen så EA taper ikke noe på meg der :!

Lenke til kommentar

Ser folk skriver at de har forhåndsbestilt spillet på Gamezone, har gjort det selv. Gleder meg til å se hvor tidlig eg får det. Bor 90 min fra Bergen så regner med å få det enten Onsdag eller Torsdag.

 

Tirsdag.

 

Tror du eg får det allerede Tirdag Veldig lenge siden eg har forhåndsbestilt på Gamezone. Husker ikke hvordan de levere eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...