IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er det ingen som har laget en tråd om det ? Xbox 360 vs PS3 kan jo bli en fet diskusjon ! Edit: I'm on the Xbox side ! Da får du finne den tråden og diskutere til blodet spruter ut øra. Hvis ingen vil være med så kan jeg like greit la være, å heller avslutte denne diskusjonen med og si at Xbox knuser PS3 på alle mulige måter Den er grei. Kan vi la det ligge nå? 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Synd Emils1 bare har 360en skulle gjerne ydmykt han selv. Hvis jeg får det på tirsdag fra gamezone faller jeg sammen av glede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er det ingen som har laget en tråd om det ? Xbox 360 vs PS3 kan jo bli en fet diskusjon ! Edit: I'm on the Xbox side ! Da får du finne den tråden og diskutere til blodet spruter ut øra. Hvis ingen vil være med så kan jeg like greit la være, å heller avslutte denne diskusjonen med og si at Xbox knuser PS3 på alle mulige måter Den er grei. Kan vi la det ligge nå? Sa nettopp at vi avslutter denne diskusjonen. Les innlegget mitt på ny hvis du ikke fikk det med deg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Slutt å kveruler bare for å kverulere. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Og med det setter vi en strek for off-topic i denne tråden. Videre off-topic her vil bli slettet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Synd Emils1 bare har 360en skulle gjerne ydmykt han selv. Hvis jeg får det på tirsdag fra gamezone faller jeg sammen av glede. Jah, eg også. Bestilte selv fra Gamezone så om eg får det på Tirsdag blir det heaven on earth. Forsåvidt enig med deg i det første du sa der også Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kjepphøye eller ? Dere får kjøpe 360, blir litt mer sosialt da vettu Kanskje vi kan se på en film etter jeg har slått dere alle 3 i FIFA og : ) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vi er ikke kjepphøye, vi er realistiske. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hva vet du om mine FIFA ferdigheter ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Samme som du vet om våre Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ja, riktig. Men jeg tippa på at jeg slo dere, alt kan skje;) uten at jeg vet noenting om deg : p Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Du skal såklart få lov å tippe så mye du vil. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ja, men et spm, vil FIFA 11 fra USA være NTSC eller RF? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 NTSC brukes i USA og Canada hvertfall, så jeg vil tro det. Uten at jeg vet så mye om det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er NTSC ja, hvorfor lurer du på det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er visse spill som kommer med RF i USA og kan derfor brukes her og. Lurte fordi da kan må få spillet den 28 eller før Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Slapp av, jeg skal kjøre rundt med dere hele gjengen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Gleder meg til å sende deg ut for å kjøpe pølser, aunmar. Jeg liker forresten både ketchup og sennep så ta gjerne med en til meg. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er visse spill som kommer med RF i USA og kan derfor brukes her og. Lurte fordi da kan må få spillet den 28 eller før Og hvordan skulle du rekke å motte dette spillet i tide til release om du bestiller fra USA? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tror jeg bestiller fra Lefdal nå om det ikke finnes noe bedre. Men om jeg skulle kjøpe fra Platekompaniet i butikk, er det noe sjanse for at jeg kunne henta det dagen før? Eller er det større sjanse for å få det før om jeg bestiller på nett? Gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå