stianski Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Eg har bestilt på Gamezone og VET eg får spillet neste Onsdag. Skal være grei å legge ut filmer av det eg, til dere som får det mange daaaager etter release ¨Skal bestille fifa nå jeg også....får jeg det på onsdag visst jeg bestiller på gamezone? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Vel eg skal ikke garantere for deg siden eg ikke vet hvor du bor osv, men de gangene eg har forhåndsbestilt spill fra Gamezone som feks Fifa så har eg hver eneste gang fått det dagen før release. 1 Lenke til kommentar
stianski Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Vel eg skal ikke garantere for deg siden eg ikke vet hvor du bor osv, men de gangene eg har forhåndsbestilt spill fra Gamezone som feks Fifa så har eg hver eneste gang fått det dagen før release. Bor i oppland...... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Mja, da spørs det vel. Gamezone har hovedkontor i Kristiansand, eg bor på vestlandet. Lenke til kommentar
stianski Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Mja, da spørs det vel. Gamezone har hovedkontor i Kristiansand, eg bor på vestlandet. Får det vel på realase da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Om ikke før så vertfall på release ja. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Sendes ikke spillet fra leverandør og rett til deg ? Sånn at det ikke går innom gamezone engang? Dustin gjr det ihvertfall sånn vet jeg. Lenke til kommentar
stianski Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Om ikke før så vertfall på release ja. mhm Lenke til kommentar
stianski Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Om ikke før så vertfall på release ja. Bestilte der nå....på ordensbekreftelsen sto det at jeg skulle få det tirsdag den 28. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Om du gjør det tviler eg på. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Jeg fikk det en eller to dager før release fra platekompaniet i fjor. Om man kun bestiller FIFA så får man det nok i posten dagen etter det sendes. Går jo som brev og da tar det sjelden mer enn 2 dager. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Står forøvrig 28.09 på min bekreftelse også når eg nå sjekket. Ikke meg imot om eg får det på tirsdagen altså.. 1 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 På lefdal.com står det at leveringstid med brev tar 3-4 dager. Sender de 3-4 dager før release eller sender de helt tilfeldig slik at det ikke er sikkert at den kommer fram til release? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 De skal vel i utgangspunktet sende sånn at det skal ligge i postboksen din på release. Noen ganger bommer de (posten er treg er ofte en faktor) og du får spillet dagen etter, men ganske ofte (etter min erfaring) så får du spillet dagen før det kommer ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 De skal vel i utgangspunktet sende sånn at det skal ligge i postboksen din på release. Noen ganger bommer de (posten er treg er ofte en faktor) og du får spillet dagen etter, men ganske ofte (etter min erfaring) så får du spillet dagen før det kommer ut. Stemmer, eg har fått det dagen før hver eneste gang. Om eg skal takke Gamezone eller Posten aner eg ikke, men eg takker Gamezone. 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Hvis ikke det går an å spille med Follo i Fifa2011 nekter jeg å kjøpe det. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Hvis ikke det går an å spille med Follo i Fifa2011 nekter jeg å kjøpe det. slipper vi at sånne som deg kjøper det da 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Sånne som han? Tipper du ikke blir rekrutert til Nederlaget. 2 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Den får du pluss av meg for (Emils1) Endret 22. september 2010 av monzilla Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Lukter eg ett heftig 1vs1 oppgjør nå når Fifa 11 kommer? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå